לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-casi angeles-



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

כמעט מלאכים||דברים שכריס מורנה חוזרת עליהם||לוחות שנה של כמעט מלאכים !


היי לכולם .,
קודם כול אני ציפיתי להרבה תגובות בפוסט הקודם .
ויש לי רק 7 שחצי מהם ?~!
שלי , אז היום אני לא יעשה את העמוד של מר .

קודם כול חשוב לי להבהיר , מי שחושב שאני מעתיקנית !
שיחשוב עד מחר
אני העתקתי רק 3 תמונות
וכל השאר שלי ! אז תעשו מה שבא לכם .



שנתחיל ?!
קודם כול מי שרוצה להחליף איתי לינקוקים ..
מוזמן ומבורך !
הוא ילונקק פוסט הבא בכזה גודל !
שווה .. לא ?.


טוב היום אני רוצה להראות לכם
דברים שכריס מורנה המפיקה של הסדרות בספרדית .
חוזרת על דברים ..
קבלו כמה תמונות ..:

זה באלמה פירטה


זה בכמעט מלאכים ..



הנעליים של קמילה:



ושל מר :


המכנס של חסמין :



המכנס של קמילה :



















ראיתם ?!

אתם יודעים שאללי ומוניטו אחים במציאות ?!
חלק חשבו שהם תאומים . ,אבל מסתבר שלא.



דומים לא ?

עכשיו סקר :
(לא עניתם על הסקר הקודם )
איזה שחקנית אתם רוצים שיהיו עלייה
תמונות בפוסט הבא ?
1.מר
2.חסמין
3.טפי
4.מלודי ...

הצביעו והשפיעו בשפע !


יש לי תמונות של לוח השנה ! קבלו איזה יפה .
(שאף אחד לא יעיז להעתיק ! , לקח לי זמן להעלות אותם )

נובמבר:



אוקטובר:



אוגוסט :



אני יעלה את כל השאר יותר מאוחר למה
הוא כותב לי שגיאה !
נעלה את זה יותר מאוחר. ..

מקווה שנהנתם : )
תגייבוווווו !

נכתב על ידי , 7/2/2009 14:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט מלאכים ! ||תמונות||כפתורים|| ועוד מידע ..



למטטטטטטטטה !

אני מחפשת שותפה .
לא משנה באיזה גיל
שיודעת מצוין על כמעט מלאכים
ויודעת לעצב !!
אנא לפנות לאייסי : 404708349
להגיב למעלה .. מי שרוצה
ובשביל המבחן הוא צריך להכין לי תמונה מעוצבת של מישהו
מכמעט מלאכים ולרשום את המספר של הבלוג שלי !
617650

ותגיבווווו !
נכתב על ידי , 7/2/2009 11:05  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,280
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=casi -angeles= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =casi -angeles= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)