לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי ... (אף אחד)



Avatarכינוי:  החיים על פי ... (אף אחד)

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

הרבה זמן לא עדכנתי... לא השתנה הרבה:(


 

 

וואו הרבה זמן לא עדכנתי ......

 

 

לפני כמה ימים היה לג בעומר .. היה דווקא כיף אבל עשיתי דבר נורא ואני לא יודעת אם אני מתחרטת אבל אני יודעת שלא רציתי לעשות את זה לא שהכריחו אותי לעשות את זה אבל היה איזה לחץ ... כזה שלא היה לי נעים אם לא הייתי עושה את זה

אני פשוט לא בטוחה שאני רציתי לעשות את זה כי כבר עשיתי את זה כבר פעם אבל אז התחרטתי אבל הבעיה היא שאני לא יודעת אם אני באמת לא רציתי לעשות את זה אז או שזה היה בגלל שהכל דלף החוצה וכשחברות שלי גילו הייתה להן תגובה לאטובה לגבי זה..

עכשיו שעשיתי את זה עוד פעם הילד שעשיתי איתו את זה ( זה לא סקס..) גם אמר לי שאני רוצה לעשות את זה אבל אני פוחדת שזה ידלוף כמו פעם שעברה אבל אני לא בטוחה שזה רק בגלל זה..

אני עשיתי את זה עוד פעם והפעם אני מקווה שזה לא יתגלה לאף אחד למרות שאני כבר לא יכולה לשמור את זה ואני לא יודעת מה לעשות...

אני רוצה לספר אבל מצד אחד נשבעתי שאני לא יספר וגם אני יודעת שאני לא רוצה לספר אני באמת שלא יודעת כאילו אני לא יכולה לשמור את זה בבטן אבל אני גם לא יכולה לספר... :(

נכתב על ידי החיים על פי ... (אף אחד) , 14/5/2009 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





232
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים על פי ... (אף אחד) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים על פי ... (אף אחד) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)