לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My FuCkInG LiFe


החיים הדפוקים שלי, מקובצים בבלוג אחד. בלעדי.

Avatarכינוי:  עוגיה_סקסית D:

מין: נקבה

ICQ: 232346199 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

יהיה טוב.


אוףף... אני עצבנית.

וגם אין לי ממש על מה לדבר.

אני משעממת ><

הנה כמה דברים שעשיתי בזמן האחרון:

 

 

 

....

 

אני משועממת לגמרי.

שחר.. חכי חכי את עם הוירוסים שלך >< תרגישי טוב :]

ג'ינג'ית.. הפגישה תתקיים בזמן הקרוב?

 

ביי :]

נכתב על ידי עוגיה_סקסית D: , 21/2/2009 15:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום קודר במיוחד.


גשם.

קר.

מאוד.

מאוד.

מאוד.

איטריות קרות ><

ביטלו לנו היום שעה ורבע מסוף היום P:

כיף.כיף.כיף.

אבל לא כזה כיף לעמוד בגשם ובקור ולחכות לאוטובוס ><

קורל, איפה עונש?! קטעים הרצנו היום.. D:

גם עשינו למורה את המתיחה של הפלאפון בתקרה.. התקרה שלנו נפתחת (משום מה..) אז שמנו את הפלא של רון והתקשרנו אליו XD.

וקורל בסוף לא ליקקה את הברד מהשולחן ><.

בן, אני יודעת שאתה מגדל לאימו, אתה לא חייב להכחיש הכול.

מי מכיר את שיר הדוב הירוק?!

http://www.youtube.com/watch?v=Z47EUaIFrdQ

גדול XD

חתכתי את עצמי בטעות אתמול עם סכין יפנית, פעמיים ><.

ועד עכשיו עדיין יורד דם. פיגור.

טוב.. איןממשמהלומר..

גי'נג'ית?! תרגישי טוב שקסע שלי.. נפגש מתישהו :]

ביי עוגיות P:

נכתב על ידי עוגיה_סקסית D: , 17/2/2009 15:28  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

555
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיה_סקסית D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיה_סקסית D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)