לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Another Day In My Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

Here We Go Again


 

הנה עוד חופש גדול אחד מגיע לסופו

השנה זאות השנה הכי חשובה בשבילי, כיתה י"א .
יש שאומרים שכל שנות חייך במסגרת החינוך מגיעות לשיא בי"א
אתם ממשיכים את הבגרויות של י"א ועוד עושים בגרויות ושתסיימו בי"ב(במקרה הטוב שלא תצטרכו מועד ב')
השנה גם אחי הקטן מצטרף למסגרת החינוך-העלייה לכיתה א'.
בעוד כמה ימים הוא יהיה בן 6, תחשבו איפה אתם ההיתם לפני 6 שנים ותראו איך הזמו טס מאז
לפני 6 שנים אני  ביחד עם כל הצפון סבלו מירי קטשיות של לבנון .
ההיתי בכיתה ה',עכשיו סיימתי יסודי וגם חטיבת ביינים ואני בשיא התיכון,קשה לי להאמין שהזמן טס כל-כך מהר. 

 

 לפני כמה ימים קיבלתי גם צו ראשון ומשכורת ראשונה,יום אחרי יום.
משכורת ראשונה שעבדתי אלייה כל-כך קשה, ממש ראיתי את אמא שלי דמעות

גדלתי-הזמן טס, רק אתמול עליתי פעם ראשונה על האוטובוס לבית הספר בכיתה א'
ועכשיו אני עולה לי"א ועובדת.
בגלל כל הזמן הזה,שעכשיו,יותר מתמיד,מרגישים את הסוף השנה ה-11 תתחיל בעוד שבוע
במערכת החינוך ,וזה ממש כלום, אז החלטתי
שאני משקיעה יותר ממה שהשקעתי שנה שעברה,כי לא משנה איזה כיתה או איזה מורה
או איזה בית ספר,אם יש את הרצון ללמוד-אתם תלמדו.

אז שיהיה לכולנו שנת לימודים מוצלחת וכל מי שמתחיל או לקראת סיום הבגרויות.
שיהיה בהצלחה לכולנו !!! 

נכתב על ידי , 17/8/2012 17:36  
הקטע משוייך לנושא החם: מתכוננים לסיום החופש הגדול
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
121
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust A GirlxD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just A GirlxD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)