לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פונץ' הבלוג לבנות. ©


סיפורים, רכילויות, ביקורות לסרטים ובלוגים, עיצובים ועוד ועוד..

Avatarכינוי:  פונץ'-הבלוג לבנות.

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

ספיישל החופש הגדול.


היי לכן, זו לין(:

אם שמתם לב ואם לא, שמתי את כל הפוסטים בטיוטות.

אני מתחילה כרגע מהתחלה, אז הכנתי ספיישל ענק לכבוד החופש הגדול, תהנו(:

 

אז מה יהיה לנו?

 

*סרטים לצפייה ישירה

*פתרון לבעיית ה-72 דקות

*איך תקשטו את הלוקר שנה הבאה

*איך תקשטו את היומן בשנה הבאה

*מה תעשו בקיץ

*כל מיני משחקים

*טיפים לחסוך כסף

*מתנה לחברה טובה

*ככה תארגני את התיק שלך

 

שתנחיל?

 

מה תעשו בקיץ?

 

- ללכת לבריכה או לים עם חברות-זה מגבש וזה כיף.

- לשפץ ולסדר את החדר-כי לא תמיד יש לך מה לעשות בחופש וגם בזמן הלימודים אין כ"כ זמן לזה.

- להיסתפר-אלא אם כן את רוצה את השיער שלך ארוך

- ללכת לקניון עם חברות-אנחנו הבנות, אוהבות לבזבזD:

- לעשות מסיבת פיג'מות לארבע עד 7 חברות טובות שלך-יש לך בית ריק? נצלי את זה, תזמיני חברות ותעשו לכן ערב בנות משלכן(:

- לעסוק בספורט שאת אוהבת

- לתכנן נסיעה לפארק או למקום מסויים עם חברות-כן, גם זה מגבש וכייפי.

- לנסוע לאילת לסופשבוע-עם המשחה, עם החברים.

- לטוס לחו"ל-זה כיף, טוסי למקומות שעוד לא היית בהם ואת ממש רוצה לטוס לשם

- לבקר משפחה בחלק אחר של הארץ-לא תמיד את יכולה לנסוע לבקר שם

- צימר עם המשפחה

- להשלים שעות שינה-עד שיש לך זמן לא תנצלי את זה?

- לקרוא ספרים

- שופינג

 

מה תקני לחברה טובה?

 

לחברה טובה יש יום הולדת ואת לא יודעת מה ליקנות לה?

הנה כמה רעיונות מקוריים למתנות.

- קני לה בגד. אם הוא יקר מידי את יכולה לקנות אותו עם חברה,

ולהוסיף ממתקים וברכות משתיכן.

- תתאספו 2 או 3 בנות ותקנו לה בושם.

חשוב מאוד שהריח שלו לא יהיה חזק מדי.

- תתאספו 3 או 4 בנות ותקנו כל אחת מתנה קטנה.

תקנו מחברת יפה ותשימו בה תמונות שלכם ביחד

מכל התקופה שאתן מכירות, לא לפני שכל אחת תכתב לה ברכה.

תארגנו לה מסיבת הפתעה ותיתנו לה את המתנות.

אתן יכולות גם להכין את המחברת לבד ולצרף סוכריה.

- אם החברה שלכן אוהבת להיתאפר תקנו לה ערכת איפור.

אתן יכולות גםלהכיב אותה בעצמכן.

אפשר ליקנות: ליפגלוס, עפרון שחור, מסקרה, סומק ומייק-אפ.

לדעתי זה יעלה בסביבות 100 , 120 שקל.

אם זה יותר מידי, אתן יכולות לקנות את זה עם חברה.

- תקנו תיק קטן ויפה, ותמלאו אותו בממתקים.

תצרפו ברכה, ותעטפו את התיק בעטיפה יפה.

אתן יכולות לעשות את אותו הדבר עם קופסא.

- קנו לה תכשיט.

אפשר למצוא ברשת מגנוליה תכשיטים יפים וזולים.

-אני אישית קניתי לחברה שלי עם עוד שלוש בנות מחזיק מפתחות דיגיטאלי שאפשר להכניס בו 120 תמונות

קנינו בריסטול ושלוש לורדים [כחול אדום ושחור] כתבנו לה ברכה בגדול והלכנו אליה הבייתה להביא לה זה עלה לנו בדיוק 120 שקל.

 

טיפים לחסוך כסף:

 

כל אחת צריכה לחסוך כסף.

לשופינג , לאיפוד, אמפי, או לכל דבר אחר שיצוץ בעתיד.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך מהר יותר.

-קני רק מה שאת באמת צריכה .

אם תיקני משהו שאת יודעת שלא תשתמשי בו אח"כ-אז חבל

אם תיקני רק מה שאת צריכה לא תבזבזי את הכסף שלך על שטויות.

-כשאת הולכת לבילוי עם חברות תקציבי לעצמך כסף מראש.

אני למשל יודעת שגם אם אני לא צריכה כלום מהקניון ואני הולכת עם חברה

ואני לא מקציבה את עצמי אני מבזבזת הכול. גם אם יש לי 200 שקל .

בגלל זה את לא צריכה להשוויץ, יש לי 200 שקל אז אני עשירה, אלא לקחת כסף למה שאת צריכה.

-תחפשי עבודה.  זה לא כזה נורא לעבוד.

יש מגוון של עבודות . במיוחד בקיץ .

מדריכה בקייטנה, מוכרת משקאות, בייבי סיטרית, שוטפת מכוניות,

מורה פרטית ומוכרת בחנויות הם רק חלק מהמקצועות שבהן אתן יכולות לעבוד .

-אם את מקבלת מתנה ליום הולדת או מסבתא או מכל אחד אחר כסף.

אם את אחת כזאת שלא מבזבזת-תשמרי הכול.

אם לא-תשמרי חלק. אם הביאו לך 50 שקל תשמרי אותם.

100 שקל ? בזבזי חצי . 200 ? רק 75 שקלים. 500 ? רק 200 .

זה יעזור לך לחסוך כסף-וככה תוכלי לקנות מהר יותר את מה שחסכת בשבילו .

-כשאת קונה דברים תבררי בכמה חנויות.

כי אם תיקני משהו שועולה 500 שקל ותיראי אותו בחנות אחרת ב- 400 את תיתאכזבי-וחבל .

 

ככה תקשטי את הלוקר שלך בשנה הבאה:

 

הלוקר שלכן משעמם אתכן, בא לכן לעשות משהו מגניב ויפה?

הינה כמה טיפים:

 

-קודם כל, תוודאו שהלוקר שלכן לשנה שלמה ושהסיסמא לא תינתן לאף אחד

כדי שלא יפרצו לכן ויהרסו לכן הכל.

-עכשיו תתחילו במלאכה:

*קחו דף עט עיפרון צבעי עיפרון או טושים.

-תכתבו את השם שלכן, תקשטו מסביב, תפעילו את הדמיון.

-קחו פוסט/תמונות של מפורסמים שאתן אוהבים[להקות זמרים דוגמנים שחקנית וכאלה]

ותדביקו בעזרת דבק נייר, כי אחרי זה תצטרכו להוריד.

-קחו מדבקות[רצוי שהם יהיה גדולות]של דמויות מצוירות[מיקי מאוס, סנופי, הלו קיטי וכאלה] ותדביקו.

-תכניסו מערכת שעות קטנה ומקושטת לבפנים.

-תצטלמו עם החברות/אחים/הורים/משפחה/חבר ותדביקו בלוקר

*חשוב חשוב חשוב! תדביקי את הדברים אך ורק עם נייר דביק כדי שאחרי זה תוכלי להוריד ולא להשאיר שם.

ושוב, אל תתני לאף אחד את הססמא[אם זה מפתח אז אל תשכחי אותו בבית או תאבדי]

 

ככה תקשטי את היומן שלך בשנה הבאה:

 

היומן שלך ריק ומשעמם?

רוצה לקשט אותו אבל לא יודעת איך?

הינה כמה טיפים:

 

-תקני מדבקות תדביקי ותציירי בפנים, הכניסי כמה משפטים וכאלה.

-בקשי מחברות שיכתבו לך בפנים ברכה

-תסמנו את ימי ההולדת של החברים שלכן ותקשטי את אוו הדף.

-תסמני מבחנים בחנים טיולים אירועים וכאלה, זה יגרום לו להיראות מלא יותר.

ואם הוא עדיין ניראה ריק בכל חג תדביקי מדבקה/ציירי ציור/תדביקי תמונה שקשורה לחג(:

זה נחמד.

 

ככה תארגני את התיק שלך:

 

*איפור: תדאגי שיהיה לך נרתיק קטן עם עיפרון שחור גלוס מסקרה מייק-אפ וכאלה למקרה שהאיפור נמרח או נהרס.

את לא רוצה להיראות רע.

*פלאפון:תמיד חשוב למקרי חרום.

*מסטיקים/סוכריות:למקרה שישי רע טעם רע/ריח רע בפה.

*אייפוד/MP3/MP4:כדי להעביר את השיעמום באוטובוס או בנסיעה או בכל מקום אחר.

*טמפון/תחבושות:את לא רוצה שהמחזור יתפוס אותך לא מוכנה, נכון?

*מפתחות:את לא רוצה להיתקע שעות מחוץ לבית.

*כדורי אקמול:אתן סובלות מכאב ראש, או שאתן לא מרגישות טוב? אתן מוציאות כדור אקמול מהתיק וזהו, נפתרה הבעיה.

*כסף:למקרה שתצטרכי או תרצי לקנות משהו, לא הרבה, 20 שקלים יספיקו

*דאורדורנט:אחרי שיעור ספורט[או לאו דווקא שיעור ספורט] לא תריחי טוב במיוחד אם תזיעי.

*מגבונים:למקרה שהאיפור נמרח, או שחם לך. לא צריך הרבה, שניים שלושה בשקית יספיקו.

*מראה:כדי לסדר את השיער/לסדר את האיפור.

 

סרטים לצפייה ישירה:

 

*קרדיט*

*קרדיט 2*

-אני והמזל שלי-לחצו כאן

-נ.ב,אני אוהב אותך-לחצו כאן

-לילה מטורף במוזיאון-לחצו כאן

-אמא בת 16-לחצו כאן

-היי סקול מיוזיקל-לחצו כאן

-יום שישי ה-13-חלק א' חלק ב'

-מארלי ואני-חלק א' חלק ב'

 

פתרון בעיית ה-72 דקות:

 

כנסו לאתר הבא:

http://grizz.co.il/

יש לכם שם מקום לכתובת וכפתור'שלח' אתם לוקחים רק את החלק האחרון של הכתובת של הסרט

[זה עם האותיות הגדולות] מעתיקים אותו ומכניסים לתיבה לוחצים על שלח והופ, אתם רואים סרט בלי

בעיית ה-72 דקות(:

 

עדיין לא הבנתם? כנסו לאתר יש שם הסבר((:

 

משחקים:

 

מי אני ?

הפרס? לנקוק בפוסט הבא בגודל 18B

1. מציירים עליי בשיעור אומנות. אני חוברת גדולה עם הרבה דפים.

מי אני?

הפותר:

2. אני חדר בבית הספר ויש בי המון ספרים.

מי אני?

הפותר:

3. איתי כתבו פעם על הלוח והוחלפתי בטוש מחיק.

מי אני?

הפותר:

4. מכניסים לתוכי את כלי הכתיבה.

מי אני?

הפותר:

5. אני חדר גדול בתיח בית הספר ולומדים בי מדעים.

מי אני?

הפותר:

 

השלם את המילים .

הפרס?לנקוק בפוסט הבא הגודל 14B

1. ת _ ק    _ ב

המילה:

הפותר:

2. מ _ _ ר ת

המילה:

הפותר:

3. ס_ _ י ה

המילה:

הפותר:

4. ס _ _ י   ל _ _ ו ד

המילה:

הפותר:

5. ש _ _ ו _ י    ב _ ת

המילה:

הפותר:

6. ח _ ר   מ _ ש ב _ ם

המילה:

הפותר:

 

מילים מבולבלות .

הפרס?לנקוק בפוסט הבא בגדול 18B

מקצועות לימוד -

1. הטוסיהר

2. יובויגלה

3. תמיטקהמ

מקצועות של אנשים -

4. עתיצו

5. ומרה

6. בא יתב

כלי כתיבה -

7. טע פולייט

8. חמק

9. שויטם

10. פיקסט

 

האיקס .

בחרתי מספר בין 1 ל- 25 .

אתם צריכים לנחש איזה מספר בחרתי .

מי שינחס יקבל לנקוק בגדול 24B למשך ארבעה פוסטים ולנקוק קבוע ברשימות(:

שווה((:

 

זהו, נגמר הפוסט, מקווה שאהבתם, תפרסו לנו קצת את הלוג, כמעט ואף אחד לא נכנס אליו..:\

אוהבת המווווווווווווווווווון

ליןx3

נכתב על ידי פונץ'-הבלוג לבנות. , 29/6/2009 19:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,626
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונץ'-הבלוג לבנות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונץ'-הבלוג לבנות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)