לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עד שאגיע אל המטרה שבחיי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

עדכון, אחרי הרבה מאוד זמן...


אז.. הרבה זמן לא עדכנתי..עצוב..
אניווי, הדרך שלי אל המטרה, טוב.. היא הייתה די קטועה בזמן האחרון..
בחופש שרתי די לעצמי.. אבל בסוף הקלטתי שיר אחד.. ביפאנית XD
אני מקווה להעלות את הקליפ לבלוג..חח אבל לא נראה לי..
כי...
היום, פתחתי אתר, בשם ''הכוכבת הבאה!'', ומעכשיו הבלוג הזה.. שייך לאתר D=
כמו כן, גם פתחתי לאתר פורום... אז.. שם תוכלו לדבר D=

אני מקווה גם לפתוח צ'אט, כדי שיהיה אפשר לצ'וטט במהירות XD חיחי

אניווי.. הבצפר התחיל לא מזמן.. ואני די שמחה על זה, למרות שאני צריכה להיות בדיכי..
כי כנראה אני עדיין לא שחכתי את מארק.. למרות שהלב כבר לא דוהר כשאותו אני רואה,
ונשימותיי לא נעתקות כשאת קולו אני שומעת..
ובעיניו איני טובעת, כמו בעבר...
אך ליבי עוד אוהב,
אז זה לא נגמר...

וואי! נמאס לי מהקטע!
איך שהתחיל בצפר, ואולי קצת לפני, אני כל הזמן ממציאה קטעים בחרוזים.. (כמו הקטע למעלה)
מה שמבאס בזה, שזה בעברית ולא באנגלית..
כי כידוע (או לא), אני מעדיפה שירים בשפות זרות.. אז אני מנסה לכתוב שירים בשפות זרות.. לא שיוצא לי (חוץ מהשיר בפוסט הקודם, שגם כן יצא קצת מוזר..)
אז.. בפוסט ''חגיגי'' זה, אני מודיעה על כך שאני מחפשת מישהו או מישהי שיכתבו לי שירים באנגלית D=
כי שירים בעברית אני יודעת לכתוב XD (חיחי)
ו.. טוב, די חפרתי.. אז אני מסיימת את הפוסט, והולכת לעצב את האתר + הפורום..
וגם לחדש עיצוב פה בבלוג D=
(לפני כמה חודשים.. בשנת הלימודים, אני הורדתי פוטושופ, ועכשיו אני מעצבת דברים D=
אז גם תתכוננו לפוסט עיצובים קטן.. אולי גם כמה מברשות (אם אני אדע איך לעשות אותן להורדה) חח)

אז.. נתראה בקרוב?


האתר
הפורום
(אפשר ללחוץ D=)
נכתב על ידי , 5/9/2009 16:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ††Mitsuki-chan††

בת: 27

תמונה




597
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל††Mitsuki-chan†† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ††Mitsuki-chan†† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)