לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

יכול להיות שהפוסט הזה יהיה אישי [מידי]?


 

http://www.youtube.com/watch?v=DWaB4PXCwFU&translated=1

 


אתם מאמינים באלוקים?

אני לא יודעת...

אני חושבת על זה ו...

גם אם הוא קיים,האלוהים שלכם מצפה ליותר מידי

יותר מידי מילדות בנות 13 שנאנסות,יותר מידי מאנשים שניצחו את הסרטן כמה פעמים והפעם האחרונה היתה יותר מידי,יותר מידי מילדים שחיים ברחוב,יותר מידי מילד בן 7 עם הורים מתעללים.האלוהים שלכם מצפה ליותר מידי מאנשים.

הוא באמת קיים האלוהים הזה שכולם מדברים עליו?

וגם אם כן ,אני לא רוצה אלוהים כזה

לא רוצה אלוהים שנותן לעם שלו לעבור שוואה

לא רוצה אלוהים שנותן לילדה בת 13 להיאנס

הוא והחוקים הדביליים שלו....

הרי כתוב בעשרת הדיברות

לכבד את ההורים,לא לעשות פסל ובלה בלה בלה...

למה לא כתובה מילה אחת על זה שאסור לאנוס ילדות קטנות?

למה לא כתובה מילה אחת על זה שאסור להרביץ לילדים?

איפה האלוהים הזה שכולם מדברים עליו? איפה הוא כשבאמת צריכים אותו?....

 

[אני לא מתכוונת לעשות פה הסתה דתית זה משהו שאני חושבת עליו מגיל 13 ורק עכשיו אני כותבת את זה ]


בזמן האחרון אני נתונה ליותר מידי לחצים ומתח

בצפר,חברים,אלכוהול...

זה כאילו...

יותר מידי,ובזמן קצר מידי

אני לא יכולה להתחיל לתאר לכם מה עובר עלי זה באמת יותר מידי

שאלתי כמה אנשים שמכירים אותי מעל ל5 שנים

מה התכונה הכי בולטת אצלי?

כולם ממש כולם אמרו שאני חייה על הקצה...

אם אני לא על הקצה אני לא מרגישה חייה...

אני לא חושבת שזה טוב

בכלל לא

אני עושה דברים נורא קיצוניים...אני תמיד בודקת גבולות...

אני בודקת מה גבול האלכוהול שאני מסוגלת להכניס לגוף...

או הדוגמא הכי הכי טובה

יש אצלנו במקום מסויים בנתניה 2 ביניינים

האחד בקומה שביעית ואחד בקומה התשיעית

יש חניון לאורך כל הביניין [ה9 קומות] ככה שיש יציאה חופשית לגג הוא טיפונת צר המעבר אבל אפשר לעבור עם טיפה מאמץ...

הביניינים ממש קרובים

ויש...אממ... היה רעיון לאחד האנשים שאני רוכבת איתם...לקפוץ מגג אחד לשני

אני יודעת שנפילה אומרת מוות

בינתיים רק אחד קפץ.

אני הבחורה היחידה בין 15 גברים ככה שאני תמיד צריכה להוכיח את עצמי

אני יודעת שזה לא יקח הרבה זמן עד שאני יאסוף את האומץ הזה ויקפוץ מהגג ההוא לשני...

[אני יודעת שזה מטומטם,מפגר,אידיוטי...]

אני מתה מפחד לעשות את זה ,אבל אני יודעת שיום יבוא ואני יקפוץ גם...[בבקשה שאני יחייה אחרי הדבר הזה בבקשה...]

 

אוף אני לא אוהבת את הנסטיה שאני נהפכת להיות...

ועוד דבר שרציתי לכתוב...

עמית...

בחיים לא היתה לי אהבה כ"כ גדולה,כ"כ חזקה ...

תמיד דאגתי אצל כל האקסים שלי שאף אחד מהם לא ידע עלי הכל

תמיד היו לי קלפים בשרוול

אף אחד מהם לא ידע עלי הכל

אך אחד מהם לא ידע כמה אני אוהבת אותו או אם בכלל...

איכשהו עם עמית זה שונה

אני תמיד דואגת להראות לו עד כמה אני אוהבת אותו

כמה הוא חשוב לי...

כמה...כמה הוא זה הכל בשבילי

אני מרגישה כלכך חשופה..כלכך ערומה מולו...

אף אחד לא ידע עלי הכל,אף פעם...[חוץ מדיוויד אבל זה סיפור אחר]

והוא יודע הכל  ממש ממש הכל

אני מרגישה ערומה כלכך אבל אני יודעת שהוא לא יפגע בי בחיים

 

עמית אני אוהבת אותך

כמו שלא אהבתי אף אחד אחר בחיים3>





ולנושא הבא:

רועי

אין לכם מושג ואתם לא מתארים לעצמכם

אבל..

פשוט...

אין לי כבר מילים לתאר כמה הבנאדם הזה מדהים

כל פוסט הוא מוכיח לי מחדש ומזכיר לי למה בדיוק אני מעריצה אותו

ובצדק מעריצה אני חייבת להגיד

שיחה אחת עם הבלוגר הזה יכולה לפתור לי 50 % מהבעיות

רועי תודה ע-נ-ק-י-ת על הכל

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595

 

תודה בעיקר על זה שאתה פשוט אתה3>

נכתב על ידי , 31/3/2010 20:39  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angle_Cry ב-4/4/2010 16:36




Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)