לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

תעזרו לי...?


http://www.youtube.com/watch?v=fGT1QRyVYvY&translated=1

 


אין לי מה לכתוב...

אני לא יודעת מה נפל עלי

יש בי הרגשת ריקנות ענקית

אני לא יודעת אפילו מאיפה זה בא

זה כאילו...כאילו הכל מתפרק לי....

מצד אחד יש לי הכל

אני גרה באזור הכי יוקרתי בנתניה יש לי מרפסת ישירות לים זה הדבר הראשון בעצם שאני רואה בבוקר כשאני פוקחת עיניינים

יש לי חברות

אני מסתדרת בלימודים

יש לי חבר

יש לי אהבה ענקית

יש לי הכל אפשר להגיד..

אבל עדיין זה כאילו..

משהו חסר ואני אפילו לא יודעת מה זה

מה חסר לי לעזאזל?

מה רע לי?

למה רע לי ?

יש לי כלכך הרבה שאלות ואף לא תשובה אחת

איבדתי פתאום את החשק לרכב על אופנועים...

[זה לא קרה לי אף לא פעם אחת במשך 17 שנות חיי]

לא בא לי לרכב על אופנועים...

אולי זה דיכאון חורף?

אבל החורף כבר עבר...

אולי זה בגלל המחזור?

כן זה כניראה מחזור...

ולמה אני עם דמעות עכשיו לעזאזל???

 

יש לי את הדבר שתמיד הכי רציתי -יש לי אהבה

 

למה אני מרגישה ריקנות כזאת?

טוב זה כניראה יעבור לי בשלב מסויים ...תתעלמו מכל מה שכתבתי עד עכשיו


יש משהו אחד שאני רוצה לכתוב כבר הרבה זמן

תודה

תודה ענקית כלכך

לרועי

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595

כן כן אני יודעת שכל פוסט מחדש אני נותן לכם קישור אליו

אני יודעת שחרשתי

אבל ...

רועי כלכך תודה לך

על הכל

תודה על כל שיחה

תודה על זה שאתה סובל אותי [לא הרבה עומדים במשימה הזו]

אין לך מושג איך שיחה אחת איתך מצליחה לשפר לי את המצב רוח

איך עם כל פוסט שלך אתה גורם לי להיות צמאה לעוד...

הפוסטים שלך זה כמו סמים בשבילי

אני תמיד רוצה יותר...

אני חושבת שאמרתי לך את זה כבר אבל אני יגיד שוב

אתה תמיד מזכיר לי למה אני מעריצה אותך,כל פעם מחדש ומעריצה בצדק!

אתה לא מסוגל לתאר לעצמך את כמות הפעמים שעזרת לי

אפילו בלי שידעת

גם בלי להתכוון לזה הצלחת לעזור

רועי אתה באמת הבנאדם הכי מדהים שיצא לי להכיר

רק תישאר כמו שאתה עכשיו

תודה על הכל

.......................................................................

עוד בנאדם שאני רוצה להודות לו :

Egzozi

לא קרה שדיברתי איתך פעם אחת ולא צחקתי במהלך השיחה

איכשהו את תמיד מצליחה לגרום לי לצחוק...או לחייך

והכי כיף לי בעולם השיחות איתך

תודה שאת תמיד פה כשאני צריכה 3>

.......................................................................

ועוד אחד שאני חייבת לו תודה ענקית:

חן

אתה תמיד פה

פשוט תמיד

תמיד כשאני צריכה

אתה פה שומר עלי

אני אוהבת אותך כלכך חנצו 3>

אני יודעת שאם אני אצטרך אי פעם עזרה ממך אתה לא תאכזב אותי

ואתה תעשה הכל בשביל לעזור לי

חן תודה על זה שאתה תמיד כאן כשאני צריכה

אתה תמיד יודע איך לעודד אותי

תודה 3>

........................................................................

ואחד אחרון

עמית

אני כלכך אוהבת אותך נוש 3>

תודה שאתה מצליח לסבול את המצבי רוח שלי

[והיי אתה נשאר בחיים בדר"כ...]

תודה שאתה מצליח לסבול את השגעונות שלי

אני אוהבת אותך כלכך עמית

אתה לא מתאר לעצמך עד כמה

 





...............................................................


התמונה הזאת דורשת להיות בפוסט

 

אוף אני מרגישה...

אני מרגשיה שאני לא בדיוק אני בזמן האחרון מה יש לי ?

 

[מצטערת אם זה היה חופר מידי...]

 

 

נכתב על ידי , 2/4/2010 01:41  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוהר ב-20/4/2010 19:54




Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)