לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

כל קשר בין פוסט קודם לזה מקרי ביותר+תמונה אחת


http://www.youtube.com/watch?v=sOS9aOIXPEk

 

זה השיר הראשון שהאהוב שלי הקדיש לי 3>


ממ טוב תשכחו מהפוסט הקודם

כניראה זה באמת היה דיכאון של מחזור כזה...

אני במין...

אופוריה מטורפת כזאת כל ה3 ימים האחרונים...

יש לי הרגשה ממש ממש טובה לגבי דברים שעומדים לקרות

וגם אם במקרה אני מתחילה להיות טיפונת עצובה אני מיד נזכרת במשהו

והמשהו הזה עושה לי כ"כ כ"כ טוב

וזה כמובן-עמית

איזה כיף=]

יש לי אהבה וזאת אהבה ענקית

זה הדבר היחיד בעצם שאני צריכה

וזה עושה לי הרגשה כלכך טובה=]

איזה כיף...

אני תמיד נזכרת בתגובה האחרונה שלו בבלוג

ובזה שהוא אמר שהוא תמיד ידאג שאני אהיה מאושרת

והוא באמת עושה אותי מאושרת-תמיד



מלאך שלי

תודה על כל שניה שאנחנו ביחד

תודה על זה שאתה סובל אותי כשאני במצבי רוח האלה

[זה באמת לא קל ]

תודה על זה שאתה סובל אותי כשאני במחזור

[לא הרבה עמדו במשימה הזו]

תודה שאתה תמיד מצליח להעלות לי חיוך על הפנים

תודה על כל חיבוק

כל נשיקה

אני אוהבת אותך

אני אוהבת אותך כל כך

בחיים לא היתה לי אהבה כל כך ענקית

איזה כיף להתעורר בבוקר וישר לחשוב עליך

איזה כיף ללכת לישון ולהרגיש את הריח שלך על הכרית שלי

איזה כיף שיש לי אותך3>

איזה כיף שמה שיש בינינו אמיתי כלכך

 I LOVE U



ובכלל יש כלכך הרבה דברים שעושים לי טוב בתקופה האחרונה....

לא יודעת להסביר בדיוק...

ההורים שלי החליטו לפנק אותי לכבוד היומולדת

וקנו לי חדר שינה ע-נ-ק

פינת איפור [כמעט הכי חשוב]

ומיטה זוגית ע-נ-ק-י-ת [הכי הכי חשוב]

נו וכל שאר הדברים שכלולים בחדר שינה ...

אבל המיטה בהחלט עושה לי את זה

[סורי אם זה היה נישמע כאילו שסקס זה הדבר היחיד שמעניין אותי]

[אגב עמית זה הדבר היחיד [כמעט] שמעניין אותי]

טוב זה גם סוג של שינוי...

משהו חדש כזה...

אולי זה זה שיש לי יומולדת עוד מעט...

והחלק הכי טוב ביומולדת שלי זה שאני עומדת להיות בו עם אהובי

אני כבר כלכך מחכה לזה יאו

אני מאושרת...

אני באמת מאושרת...

יש לי הכל,כל מה שחלמתי עליו אי פעם

יש לי את הדבר הכי חשוב

 והדבר שתמיד כלכך רציתי -יש לי אהבה אמיתי

ולא איכפת לי שאני יוצאת ממש פקאצה מטומטמת בפוסט הזה -ככה זה כשאני מאושרת

ובאמת שהדבר הכי טוב ביומולדת זה שאני עומדת להיות בו עם עמית 3>

[אגב היומולדת זה ב13.4]

רק אל תגידו מזל"ט מוקדם!

ולסיום תמונה שלי כמו שהבטחתי לבלוגר פה

מחייכת

מאופרת

אפילו הדגשתי את הגבות ^^

[זה כשהינו בת"א עם איציק-היום הכי מצחיק בחיים,הילד הזה תמיד גורם לצחוק מטורף

אבל זה כבר סיפור לפוסט שלם מבטיחה לכם שגם אתם תצחקו]


ולסיום קישור לבלוגר שכל פוסט שלו מעלה לי חיוך

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595

תהנו =]

ותזכרו שהחיים יפים למרות הכל

 

אגב אני מבטיחה להחזיר תגובות לכל מי שהגיב לי בפוסט הקודם

בימיים הקרובים עם תקווה למחר=]

 

ושוב מצטערת אם יצאתי ילדה בת 11 בפוסט הזה אבל כשאני מאושרת אני תמיד ככה

תתמודדו=]



תשמרו על עצמכם ותהנו מכל רגע אפשרי כי החיים באמת יפים =]

 

נכתב על ידי , 5/4/2010 02:51  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטוש ב-17/4/2010 23:38




Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)