לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

יאיי יאיי יאיי יומולדת לי לי ליD: [ויומולדת מושלם]


http://www.youtube.com/watch?v=EfR_iXeUsOE

 

 


טוב....אז ככה ...

יום שלישי חגגתי יומולדת D:

איך להתחיל לתאר את זה בכלל...?

זה היה פשוט..

כלכך..

פשוט...

כזה...

מושלם!

נתחיל לפי הסדר מהבוקר

טוב אז ככה בבוקר איך שהתעוררתי היתי עם אמא שלי ודיוויד באיזה מסעדה

[אל תשאלו אותי מה לגבי האבא הוא לא טיפוס של מסעדות או משו כזה..]

טוב לא חשוב בקיצור

אני ,אמא ודיוויד באיזה מסעדה פה בנתניה

אחר כך קניון

כמובן שקניתי עוד ג'ינס למיליונים שכבר יש לי D:

חשוב לציין כי היתי 5 שעות על עקב של 14 ס"מ

חזרתי הביתה ישנתי שעה בדיוק

וקפצתי לקניון השכונתי כזה ראיתי שם את איציק [ידיד נפש מכיתה ו' בערך ככה ]

זה לא היה כלכך הרבה זמן היתי שם ולי שעה סה"כ אפילו פחות

חזרתי הביתה כזה להתארגן טיפונת

ועכשיו אני מגיעה לחלק הכי חשוב והכי הכי מעניין

ראיתי את אהובי D:

יאיי לי D:

נסענו למסעדה הרגילה שלנו

אכלנו את המנה הרגליה עם כוס יין [^^]

לקינוח סופלה שוקולד עם זיקוק [יאיי D: ]

ולקחנו איתנו בקבוק יין  מלא

ונסענו לים....

[עזבו את זה שלשניה חשבתי שקיבלתי מחזור וכמעט קיבלתי התקף לב כי זה היה כלכך לא מתאים דאמט]

בקיצור

פרסנו לנו איזה סדין

פתחנו את הבקבוק יין..

ו..

אממ..

איך לתאר את זה בדיוק...

[חח אני מחייכת עכשיו כמו ילדה דפוקה..]

שכבנו

אלוהים אני לא יודעת מה קרה הפעם אבל זה היה כלכך נעים..

[זה תמיד נעים אבל הפעם זה היה ממש מיוחד]

אני לא יכולה להתחיל לתאר לכם כמה נהנתי

אלוהים זה היה כזה כיף יאו 3>

אממ גמרנו [תרתי משמע]

התלבשנו היה די קר...

והתחלתי לשתות...

אני חייבת לציין שאני שתיתי כמעט את הכל  אחרי הכל הוא נוהג

[אה כן ואני חייבת להגיד גם שגיליתי שעמית עישן סיגר

שזה דוחה אני שונאת את זה יותר מסיגריות

והוא עבר באור אדום בדרך למסעדה ...]

אממ כן איפה הייתי?

אה כן בשתייה

בקיצור שתיתי

ושתיתי
ושתיתי

ושתיתי

ושתיתי

אוקיי זה כבר עלה לראש

בחיים לא השתכרתי ככה

[ואל תגידי לי שיין לא משכר כי זה כן וכולם יודעים את זה במיוחד בקבוק שלם]

אני בקושי זוכרת משהו מאז שהבקבוק היה אצלי...

היתי צריכה את עמית יום למחרת שיזכיר לי מה היה

[לפני שאתם מתחילים אם זה"איך את משתכרת ככה .." וכל זה

אני אומרת כבר מעכשיו ששתיתי עד כדי כך שאני לא זוכרת עם עמית ואני יכולה לסמוך עליו אז שוש]

הוא סיפר לי שבשלב מסויים עברו כמה אנשים

ושעשיתי כאילו אנחנו שוכבים והתעצבנתי שהם לא שמים לב וכאלה חחחח

 וכשהם חזרו הוא אמר שכמעט רדפתי אחריהם [חחח אופסי ]

ושכמעט שברתי עליו את הבקבוק [אופסי שוב פעם] חח מצטערת עמית לא היה בכוונה=]

הוא גם אמר לי שבקשוי הצלחתי ללכת מרוב שהייתי שיכורה ...

ושסיפרתי לו כמה דברים שאם לא היתי שיכורה לא היתי מספר לו....

הוא אמר שאמרתי לו [היתי שיכורה אני לא זוכרת כמעט וכלום]

שזה הכי אמיתי בעולם מה שיש בינינו...

ושאני אוהבת אותו הכי הכי בעולם 3>

טוב נו אתם יודעים.. נכנס יין יצא סוד לא ככה ?

יש לי זיכרון שאני כלכך מחייכת

ולא מפסיקה לצחוק....

אלוהים בחיים לא נהנתי ככה

זה היה פשוט מושלם כלכך...

וזהו חזרנו הביתה כזה ומרוב שהיתי כלכך שיכורה נרדמתי עם הבגדים והאיפור עלי...

אבל נהנתי כלכך

אלוהים זה היה פשוט מושלם 3>

 

תודה על כל שניה עמית 3>

הפכת את היומולדת הזה למושלם

בחיים שלי לא נהנתי כלכך

I LOVE U

 

אממ טוב אני חושבת שזהו בעיקרון זה מה שהיה

אני די בטוחה ששכחתי משו מקסימום אני יוסיף בעריכה =]


ה..זה למעלה [התמונה]מוקדש לעמית3>


וגם הפוסט הזה אני לא אסיים לפני שאני אתן לכם קישור לבלוגר הכי מוכשר והכי מדהים בישרא

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595

באמת שאין לי מילים לתאר עד כמה הבחור הזה מוכשר

תיכנסו מה איכפת לכם ? רק תרוויחו מזה 3>

פליז... בשבילי?D:

 

אממ לא הספקתי להחזיר לחלקכם תגובות מהפוסטים האחרונים אני מבטיחה להשלים פערים=]

טוב זהו אני חושבת סוג של כתבתי הכל לא?=] מקסימום יש עריכה

שבוע מדהים לכולם =]

נכתב על ידי , 17/4/2010 18:25  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של QNFIM ב-5/4/2014 12:46




Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)