לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

יום עם אהובי +עוד חפירה קטנה


 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nADdmLe-xVs&feature=related

 

-מפריד-

 

נממ טוב אז...מאיפה להתחיל?

אתמול היתי עם האהוב שלי

אלוהים כמה שהתגעגעתי אליו ...

לא יודעת בדיוק איך לסכם את היום הזה אתמול...

אני פשוט אסביר מה היה זה הכל

הוא בא אלי האהוב שלי

אגב הוא ראה את אבא שלי :S

עכשיו זה משהו שלא היה אמור לקרות!

למרות שניראה לי שאבא שלי די מחבב אותו..

ממה שהבנתי מאמא שלי...

אמא'לה כשהוא סיפר לי שהוא הכיר את אבא שלי ירד לי הלב ל...

בכל מקרה

נסענו לת"א

וחשבתי על כמה דברים ...

שדי הכניסו אותי לדיכי... אבל נעזוב את זה

בכל מקרה הגענו לחנייה

השומר אמר לעמית לחנות בין 2 עמודים

עמית החנה בין 2 העומודים האלה

יצאנו כבר מהאוטו

והשומר אמר לו לזוז טיפה אחורה

עמית זז 2 ס"מ בדיוק והוא אמר לו לעצור...

אוקיי

לשניה נעזוב את הקטע הזה אבל אני יחזור לזה בהמשך

הינו באיזה מקום

אכלנו,שתינו בירה,הכל טוב ויפה

דיברנו טיפונת....

אבל היה בינינו...מין...שתיקה נוראית כזאתי

אני לא יכולה להסביר אפילו

[אגב אהובי אם אתה קורא את זה,אלה לא היו דמעות פשוט נכנס לי משהו לעין...]

בכל מקרה...

יצאנו וחזרנו לאוטו

עכשיו היה אוטו שחנה באמצע החניון וחסם ל3-4 מכוניות את היציאה

איך זה שלעמית הוא אמר להזיז את האוטו באיזה 2 ס"מ ולאידיוט הזה הוא נתן לחנות ככה?

כמובן שזה היה מעצבן וכמעט הלכתי מכות עם השומר האידיוט הזה

היה לו כזה מזל שעמית היה לידי והרגיע אותי...

אממ

בכל מקרה נסענו משמה והינו בסינימה סיטי טיפה

ראיתי את אוטו חלומותי

[אני מתלהבת ר-ק מאופנועים אבל הוא היה כזה סקסי ]

בכל מקרה עשינו סיבוב קצרצר

מיצינו את המקום די מהר וחזרנו

בשלב הזה כבר הצלחתי לחייך טיפונת...

חזרנו ליד הבית שלנו

הינו באוטו טיפה

דיברנו קצת

עבדתי עליו שאני כאילו רוצה להיפרד....

והוא פשוט האמין לזה

וכאילו..איך?

אני לא יכולה לנשום בלעדיו

חח אבל זה היה מצחיק לראות את התגובה שלו

ואני עדיין לא מאמינה שהוא האמין לזה....

כמובן שאחר כך הוא נתן לי 5 שניות לברוח כשאמרתי לו שאני עובדת עליו...

וכמובן גם שנישארתי והוא התנפל עלי בנשיקה ענקית =]

אני חושבת שבסופו של דבר ממש נהנתי אתמול איתו...

זאת היתה כבר הפעם השלישית שהיתי איתו ואני בדיכי כזה...

אבל זהו זה נשבעתי שאחרי אתמול

לא משנה מה

אני לא חוזרת לזה יותר

ואני לא מספרת לו בחיים מה עובר לי בראש ברגעים האלה של הדאון

זה גם לא כזה חשוב...

לכל זוג יש עליות וירידות [ ^^]

הבנתי

שגם אם אני בדיכי בגללו מידי פעם ,זה לא בכוונה

אז זה לא כזה חשוב

העיקר זה שאני אוהבת אותו

ואני באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת

אוהבת אותו

וזה מה שחשוב רק האהבה הענקית הזאת שיש לי אליו

מלאך שלי אני מצטערת אם לפעמים אני זאת לא בדיוק אני עם כל המצבי רוח האלה...

אני פשוט אוהבת אותך כלכך ...

 

נממ בכל מקרה ...

בעצם אני לא חושבת ,אני בטוחה שנהנתי אתמול

תודה על הכל מדהים שלי

אני אוהבת אותך כלכך

אתה לא מתחיל להבין בכלל כמה

[אממ היו עוד איזה 3 קטעים שקרו אתמול

אבל ברשותכם זה משהו שאני רוצה להשאיר לעצמי.לי ולמלאך שלי ]

וזה לא דווקא הסקס שאני רוצה שישאר ביני ובינו,זה עוד כמה דברים שישארו ביני ובין אהובי

 

עמית

מלאך שלי אני רוצה שתזכור דבר אחד והכי הכי חשוב

אני אוהבת אותך !

 

-מפריד-

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595

נו באמת ניראה לכם שאני אפרוש בלי לתת קישור לבלוגר הכי מוכשר בישרא?

[אגב לא רק בישרא...]

 

טוב זהו אני חושבת שאמרתי כבר הכל

יש פה כמה בנות די חופרות שרוצות שאני אבוא איתן לאיזה פאב

[אוף תכננתי שישי נורמאלי עם מרטון סרטי אימה..]

אבל מי אני שאסרב לוויסקי חינם ?D:

 

אגב אם קראתם את כל הדבר החופר הזה פליז תגיבו =]

 

עריכה1:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=687819

 

יאיי איזה כיף הקדישו לי פוסט שלם D:

והוא פתח את הבלוג במיוחד בשביל זה איזה כיייייף =]

נכתב על ידי , 23/4/2010 23:44  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטוש ב-29/4/2010 20:09




Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)