לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

חמישי-פוסט קיטצ'י במיוחד


 

http://www.youtube.com/watch?v=3O-yTPaxVNw

 

שיר שמוקדש לאהוב שלי 3>

טוב תקשיבו

תשכחו את כל מה שכתבתי עד עכשיו לגבי כמה אני מאושרת וכמה טוב לי

וכמה הכל מושלם...

שום דבר לא משתווה למה שהיה בחמישי בלילה

אלוהים בחיים לא היתי כלכך מאושרת

אף אחד מעולם לא הצליח לגרום לי לאושר כזה...

האהוב שלי בא אלי בחמישי

עם זר ענק של ורדים אדומים [סקסי סקסי סקסי]

מושלם שלי הוא כבר יודע שורדים זה משהו שתמיד קונה אותי(:

בכל מקרה יצאנו לאיזו מסעדה...

יאו הכל היה כזה מושלם פשוט

חזרנו אלי הביתה

אממ השתובבנו לנו טיפה במיטה...

היה מדהים כמו תמיד 3>

ואז שכבנו לנו טיפה במיטה...

מחובקים..אחח איזה כיף להרגיש את החיבוק החם והאוהב שלו....

הקטע הבאמת יפה היה כששכבנו מחובקים

ובחוץ היה כלכך קר וגשום וברקים וקור...

בניגוד מוחלט למה שהיה בחדר

בחדר היה כלכך חם וסוער ורטוב ולוהט וכלכך נעים...

יאו זה הרגיש כמו חלום...

להיות מחובקת עם האהוב שלי במיטה בזמן שכלכך קר בחוץ...

הזיכרון הזה עושה לי כלכך טוב

אבל זה עוד לא השיא

[אם רק היתם יכולים לראות את החיוך שלי עכשיו...]

כשנכנסתי לאמבטיה היתי פשוט בשוק

נרות באמבטיה מוזיקה רומנטית לאווירה

ובאמבטיה קצף ועלי כותרת של ורדים אדומים...

אלוהים זה היה כלכך סקסי

באחד השירים הוא אמר לי לעצום את העיניים ולהישען לאחור

אחח זה היה המסאג' הכי נעים שעשו לי בחיים...

אני זוכרת שכל הזמן פשוט חשבתי שאני בגן-עדן

זה היה הלילה שבו כל החלומות שלי התגשמו...

זה היה כלכך מושלם

בחיים לא היתי מאושרת ככה

אני יכולה לבכות מרוב אושר עכשיו

בחיים לא היתי מאושרת כמו שהיתי בלילה

לא כשקיבלתי את החתול שלי לא ביומולדת 13 כשאמא הרשתה לי קעקוע ראשון לא כשדיוויד קנה לי אופנוע ראשון

בחיים לא היתי מאושרת ככה

יאו בחיי אני עומדת לבכות מרוב אושר...

בחיים לא היתי מאושרת כלכך,אף אחד בחיים לא הצליח להגשים לי ככה את כל החלומות...

זה היה כלכך מושלם...

 

עמיתוש מאלך שלי

תודה פשוט תודה

על כל דקה אתמול,על כל שניה,כל חיבוק,כל ורד,כל נשיקה אוהבת,על כל החום,על כל האהבה

תודה על הלילה הכי מאושר שהיה לי בחיים

ותודה על זה שאתה זה אתה

בחיים לא חשבתי שאני אהיה מסוגלת לאהוב ככה מישהו

אבל אני כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך אוהבת אותך

מלאך שלי

אני לא חושבת שאי פעם תיהיה מסוגל להבין עד כמה אני באמת אוהבת אותך

וכמה מאושרת עשית אותי אתמול

 

אני אוהבת אותך


 

 

ממש רציתי לכתוב את זה עכשיו אבל אני יעשה את זה פוסט הבא

זה יהיה פוסט שיהיה מוקדש כולו לרועי

ויש לי משהו להגיד ממש ממש חשוב

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/2/2010 23:34  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטוש ב-5/3/2010 15:15
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)