לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

המשך של פוסט קודם+ עוד משהו...+המון עייפות


http://www.youtube.com/watch?v=u3sjfDIWrZs

אני מצטערת שנטשתי פה טיפה [טיפה הרבה] אבל איכשהו בתקופה האחרונה24 שעות ביממה לא לא ממש מספיקות לי.
גם את הפוסט הזה כתבתי היום בשיעור לשון ואני רק מעתיקה את זה עכשיו לבלוג.מצטערת על ההזנחה והנטישה שלי אני מבטיחה להשלים פערים ולהחזיר תגובות לכולם מהפוסט הקודם.
בכל מקרה יש כבר המשך מהפוסט הקודם,עמית בא אלי יום שני אממ...ובקיצור דיברתי איתו על הכל,כל מה שהפריע לי,אמרתי פשוט ה-כ-ל ודיברנו על הכל.אני מצטערת שחיכיתי עד עכשיו בשביל לדבר איתו על זה.
זה פשוט משהו שהציק לי כבר תקופה מסויימת וכצפוי זה התפוצץ בסוף.חבל לי ששמרצי את זה בפנים עד עכשיו, היתי צריכה לדבר איתו על זה ממזמן...בכל מקרה לא משנה מה היהנ לי להגיד לו,אמרתי לו הכל וזה הסתדר. ירדה לי אבןאו יותר נכון סלע במשקל 2 טון מהלב...
אתם לא מתארים באיזה מצב הייתי ב3-4 ימים האחרונים, היתי בטוחה שזהו,זה נגמר אבל אני כלכך שמחה שלא...אלוהים אני כלכך מאושרת שזה הסתדר.מה עשינו  בהמשך אני אחסוך לכם  את הפירוט,אבל זה היה לילה מדהים...אני מאוהבת 3>

עוד משהו שאני חייבת לכתוב בפוסט הזה,זה על רועי.וכן אני יודעת שכל פוסט מחדש אני חופרת לכם עליו,ועל כמה הוא מדהים,מוכשר וכו'...
אבל אני חייבת לספר לכם משהו אישי טיפ,יש לא מעט פעמים שיש לי איזו בעיה עם עצמי,עם אחרים,עם כל העולם ועם כולםאני יודעת ב100% שאני יעכולה להיכנס לבלוג ספציפי אחד http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595 לקרוא על אנשים אחרים עם בעיה דומהואת השיר שהוא כותב על אותה סיטואציה ואת העצה שלו בסוף, לא פעם ולא פעמיים וגם לא עשרים פעמים הוא פשוט פתר לי את כל הבעיה העצות שלו עושות את זה תוך שניות ובצורה הכי מדהימה שאני יכולה לתאר. אין דרך בה אני אצליח יום אחד להודות לו על הכל,וכמו שכבר אמרתי לדעתי צריך להיות בנאדם מדהים באמת עם לב ענק כלכך בשביל להגיע לרמה כזו של כתיבה. יש הרבה אנשים מוכשרים עם שירים\פוסטים יפים אבל זה כאילו אף אחד,אף פעם לא יצליח להגיע לרמה שלו. וגם את זה אמרתי כבר מיליון פעמים אבל אני אגיד את זה שוב-לא הערצתי אף אחד בחיים,לא חשבתי שלמישהו מגיע המקום הזה בחיים שלי ,עד שרועי נכנס לתמונהוכל פעם מחדש הוא מוכיח לי [ובצדק] למה אני מעריצה אותו כלכך.

רועי אני לא חושבת שיש משהו שאני אוכל לעשות או להגיד כדי להודות לך על הכל אבל אם יש איזשהי דרך לדעתך...אני פה!תמיד! ושוב...תודה ענקית על הכל !

היה אמור להיות פה עוד חלק אבל העייפות ניצחה אותי...כניראה זה יצטרך לחכות לפעם הבאה...

זה פשוט ...באמת ש24 שעות ביממה לא מספיקות לי...

אני ממש אשתדל בסופ"ש להשלים פערים ולהחזיר תגובות לכולם =]

 

 

נכתב על ידי , 28/4/2010 20:32  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטוש ב-7/5/2010 21:20
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)