לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

סוג של תמונת פורנו [?] שישי+חמישי+אנשים+תמונה אחת ששווה....


 

http://www.youtube.com/watch?v=ZMtOuK0KZHE

 

-הפוסט הזה הולך להיות ממש ממש חופר אז תעבירו אותו עם איזה שיר בינתיים-

 

 

 

טוב אממ אני אתחיל מההכי הכי חשוב

כמובן-עמית

אז ככה יום חמישי הוא היה אמור לבוא אלי...

אחרי ששאלתי ובדקתי בערך מיליון פעם אם הוא באמת בא...

ושאלתי שוב ושוב,ושוב,ושוב,ושוב,ושוב,ושוב,ושוב....

ואחרי שהוא שיכנע אותי שוב ושוב ושוב ושוב ושוב שהוא בא....

הכנתי כבר הכל [אה כן עוד בחמישי בבוקר שאלתי אותו אם הוא בא ומה הסיכוי שהוא לא יגיע? התשובה שלו היתה שאפס ואין מצב כזה שהוא לא בא]

בקיצור באמת שהשקעתי הפעם.

אלוהים כמה רציתי שזה יהיה מושלם

הזמנתי לנו [בהפתעה כמובן] אממ מסאג'ים [3 סוגים אין לי מושג מה השמות ומה כל אחד מהם באמת ]

טיפול באבנים חמות,ג'קוזי ושוב עוד איזה עיסוי לסיום...

[כל התענוג היה אמור לעלות לי 700 שקל אבל שילמתי בהתחלה רק 550 באשראי...]

הזמנתי את כל זה לשעה 10 [איזה מקום בת"א באמת מושקע]

בשעה 15:00 אני וחברה הינו בקניון שופינג, רציתי לעשות שיער,ציפורניים איפור הכל...

SMS מאהובי :תתקשרי דחוף יש בעיה

בקיצור  הוא אמר שהתקשרו אליו מהעבודה ואמרו לו שהוא חייב להיות שם בשמונה...

אני לא אתחיל לתאר לכם את כמות האכזבה והעצבים שקיבלתי באותו רגע  אבל ...

דאמט כמה התאמצתי,כמה השקעתי וכמה מושלם רציתי שזה יהיה

בחיים שלי לא התאכזבתי ככה.

אלוהים כמה מושלם רציתי שזה יהיה...

טוב בכל מקרה

יום שיש

היה לי מגן במתמטיקה ...

ישר אחריו אהובי בא אלי D:

נסענו למסעדה הרגילה שלנו בת"א ^^

זה היה מוזר כזה להיות שם ביום פתאום...

כי אנחנו תמיד הולכים לשם בלילה כזה ^^

טוב בכל מקרה אחר כך חזרנו אלי והלכנו לנו לים

שפכתי על אהובי פחית XL [אופסי ? חחח]

ונכנסנו למים

וכאן אני אציין שאני שונאת ים,קר,חול,ערסים,מטקות,מדוזות איכסה

ממ אחרי הים חזרנו אלי ונכנסנו לנו להתקלח

-פירוט אני אחסוך לכם אבל אני יכולה להגיד שזה היה רטוב [מאוד] -

אה כן עשינו גם כמה תמונות בים.

דאמ עמית ניראה כמו שלד,הוא זה טינספו מהלך פשוט...

היה ממש נחמד בקיצור 3>

אוחח אני מאוהבת3>

 


נממ טוב נושא הבא- הורים

[אמרתי לכם זה יהיה חופר]

יצא לי לחשוב על זה בכמה ימים האחרונים

ואמא שלי ..טוב היא סוג של עושה את הכל רק בשבילי

אם היא עושה משהו,החלטה מסויימת היא קודם כל תחשוב עלי ואם או איך זה ישפיע עלי?

אלוהים אני כלכך מצטערת על כל הגיהנום שנתתי לה לעבור בגיל 13-15

זה לא הגיע לה פשוט!

היא עושה את הכל כדי שיהיה לי הכי טוב שאפשר

היה איזה דבר מסויים שממש רציתי שהיא תיקנה לי

והוא לא היה זול 

אחרי קצת שיכנוע היא פשוט נתנה לי את האשראי שלה והלכתי לקנות את זה

כמובן שזה בא על חשבונה ועל  איפור שהיא רצתה לקנות באותה תקופה והיא ויתרה על זה בשביל..

אושר ריגעי שלי...

אין משהו שרציתי והיא אמרה לי "לא"...

אני הילדה הכי מפונקת שיכולה להיות...

היא תמיד עשתה ועושה הכל בשבילי,ובשביל שלי יהיה טוב

זה כאילו אני זה דבר ראשון אצלה ורק אחר כך היא וכך שאר הדברים...

ובכלל אם מסתכלים מהצד היא תמיד עוזרת אם היא יכולה ..

היא בנאדם של ערכים ומוסר כזה...

ואני כלכך מצטערת על כל מה שהיא היתה צריכה לעבור בגללי

כל הכאבי ראש,הבלאגנים,ההסתבכויות שלי...

אני באמת מצטערת על זה כלכך.

ואבא?

נממ...

אין לי יותר מידי לספר עליו

הוא זה סתם מישהו שגר איתי באותו בית

אין בינינו כלכך דיאלוגים

רק "בוקר טוב" ו"אבא אני צריכה כסף" זה הכל...

אבא שלי היה זה שחינך אותי

אבא שלי היה המילה האחרונה בבית [כביכול]

הוא אף פעם לא הרים עלי יד חלילה

אבל זה כאילו...

איפשהו איבדנו קשר עם הזמן...

אני כבר לא יודעת אם זה משהו שאפשר לתקן...

נושא הבא-רועי

[נו אלא מה?]

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=375595

אני חושבת שאמרתי כבר הכל...

לפעמים זה ניראה שיש לכל אחד מאיתנו כלכך הרבה ללמוד ממנו

הוא גם בנאדם של ערכים כזה...

אם יש מישהו שהיתי רוצה להיות כמוהו עוד כמה שנים זה הוא [ועוד כמה אנשים אבל לא ניכנס לזה]

יש בו..

הוא ..

כאילו...הוא מושלם מידי כזה =]

טוב הפעם ברשותכם אני לא ארחיב עליו יותר מידי

פשוט תיכנסו לבלוג שלו ותיראו הכל בעצמכם

טוב עכשיו נושא די אחרון כזה ..

[טוב נו בערך]

דיוויד...

לא יודעת אם כבר סיפרתי עליו פה אבל

דיוויד זה כמו אח גדול שומר כזה

אני לא יכולה לספור  את כמות הפעמים שהוא הציל אותי ממאה ואחד שטויות שעשיתי

זה באמת מישהו שמוכן להרוג ולהיהרג בשבילי [במלוא מובן המילה]

הוא פשוט תמיד כאן כשצריך

אני לא יודעת מה היתי עושה בלעדיו,הוא הציל אותי כבר כלכך הרבה פעמים שזה פשוט-ואוו

טוב ובנאדם אחרון שאני רוצה לדבר עליו הפעם-

 

רננה-כוסאמא שלך פעם אחת בחיים אני צריכה אותך ואת שמה זין!!!!!

[תתעלמו מהמשפט האחרון ]

 

אממ טוב ניראה לי שזהו זה הכל...

אבל לסיום תמונה עם המלאך שלי

אני מאוהבת

נכון שהתמונה הזאת זה פשוט...סקס

[נכון שהתמונה  זה פשוט...סקס!!!]

 

פוסט הבא אני יעלה את כל התמונה [אני עצלנית כרונית]

ויש הרבה תמונות

אה כן ועוד משהו לסיום-

עמית אני אוהבת אותך הכי הכי בעולם מלאך מושלם שלי 3>

אני פשוט אוהבת אותך וזה אומר הכל 33333>

 

נכתב על ידי , 22/5/2010 18:40  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטוש ב-5/6/2010 14:51
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)