לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס אופנועים ועמית


כמו סקס סמים ורוקנרול רק עם אופנועים ועמית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2010

פוסט חשוב=]


אממ טוב שוב סורי על ההיעלמות...

אני אתחיל מפעם שעברה כשאהובי בא 3>

אממ טוב אז מההתחלה- הוא בא אלי D:

נתתי לו מין 2 מגבות חמודות כאלה קטנות לפנים

 2 סוכריות בצורת ורדים,

 וכרטיס ברכה כזה עם תמונה שלנו וכמה עלי כותרת של ורדים  [אני יודעת אני קיטשית]

ואז הלכנו למסעדה הרגילה שלנו היה מדהים כמו תמיד.

ואז נכנסנו לסינימה סיטי

אה כן רגע לפני כן כשיצענו מהמסעדה ראינו משהו כמו 10 הארלי עומדים אחד ליד השני

זה היה חלום פשוט

אחד מהם שאל אותי אם זה שאיתי זה אח שלי?

ואמרתי שזה החבר=]

אחח איזה נאמנה יצאתי חחח

אממ כן בקיצור חזרנו לסינימה סיטי והאהוב שלי קנה לי את השרשרת הכי מדהימה שהיתה שם

אני מאוהבת בה פשוט [בעמית יותר...]

 

אממ ואתמול ראיתי את אהובי עוד פעםD:

זה היה מין....פעם אחרונה שהוא בא לפני שהוא טס=[

אוף אני יתגעגע כלכך....

בקיצור הינו המסעדה הרגילה

ואיכשהו השתכרתי כלכך ,קמתי עם האנגובר היום כן...

אממ בקיצור הוא טס מחר לתאילנד וכאלה

אוף אני יתגעגע כלכך אני עומדת להתאבד פשוט3\>

אני לא יכולה בלי לדבר איתו פעמיים ביום לפחות

והוא טס לי ל3 שבועות אני כלכך עומדת למות מגעגועים...=[

כאילו אני בסדר עם זה שהוא טס שיהנה והכל

מכל הלב אני מקווה שהוא יהנה זה פשוט...שאני יתגעגע כלכך

אני גם יודעת שהוא נאמן רק לי אז בקטע הזה אני יותר רגועה=]

אממ טוב העיקרון פה ניראה לי די מובן כבר

אני יתגעגע ואני מאוהבת במלאך הזה שלי פשוט 3>

 

עמית אני אוהבת אותך הכי הכי בעולם 3>




שוב השרשרת שאהובי הביא לי 3>

תמונה שלי ושל אהובי [אני אוהבת את התמונה]
תמונה שלי ושל אהובי שאני אוהבת 3>
אהובי D:
התמונה הזאת פשוט הצחיקה אותי כלכךD:

 

עמית בייב שלי אני אוהבת אותך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך כלכך

אני עומדת פשוט למות מגעגועים...

I LOVE U BABY

 

 

נכתב על ידי , 23/6/2010 18:24  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סנון ב-30/6/2010 00:01
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 

תמונה




47,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטוש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטוש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)