לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

’’ אף פעם לא נגמר ’’


סיפור טרי , חדש - תגיבו , תביעו דעה : )

Avatarכינוי:  הסיפור שלי [:

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

3/2009

פרק 3


פרק 3

 

 

 

''  סיימתי !!  '' צעק ליאור לאמא שלו . שקט שרר בביתו ,

הוא ירד לקומה למטה וחיפש בעיניו אחרי סימן חיים בבית .

הוא הסתובב בחדריי הבית והכל ריק . רק על המקרר פתק עלוב ,

חתום בידיי אימו - '  לא באת , הלכנו . לך ברגל וחסר לך שתאחר '

הוא הביט , אומלל , וחיפש את הקופה של אחותו .. כמה שקלים למונית לא יזיקו לו .

אחרי שמצא וגייס שקלים מספיק גם למונית הזמין אותה ויצא לחכות בחוץ ,

החיוך של היום הראשון נמחק מפניו כלא היה כלל .

כשהמונית הגיע הנהג הביט בנער שמולו קצת בהלם וקצת בהערצה ,

מולו עמד נער חסון ויפה למראה אך בעייני הנער היה ריק ושחור ..

'' לאן ? '' שאל הנהג

'' לבית ספר שלי .. עירוני ג'  ''

 

 

-

 

 

הוא עמד מול הדלת הזו שנסגרה בפניו לפני שנים ,

הוא לא היה בטוח שעושה את הדבר הנכון למרות שהרגיש שעם יחזור יהיה רע יותר .

הוא דפק בשקט על הדלת , מצפה לקבל קבלת פנים נעימה יותר מזו שבפעם שעברה ..

הדק' עברו מייסרות כאילו חותכות ברגשותיו , בליבו .

הוא הרגיש שהוא מתחיל להזיע וחרטה התגנבה לליבו .

ופתאום הוא פתח את הדלת והאיש שעמד שם לא דמה לאיש שהכיר לפני 10 שנה  ,

''  גיא ?  '' האיש שאל כלא מאמין לעייניו

'' כן ..  אבא  ''

 

 

-

 

מלאני מיהרה להתארגן .. היא שוב מאחרת  ועוד ביום הראשון ללימודים .. לא האמינה כאילו לעצמה .

היא השאירה את האתמול בגדר חלום בלבד וחזרה לעיסוקיה כמו כלום ,

אך עדיין הרגישה שהחלל הריק של המידע החסר ילווה אותה לאורך הזמן ,

לפחות עד שתמצא תשובות לשאלות מספר .

היא סגרה את הדלת מאחוריה , והרגישה איך פתאום הכל שותק שם בפנים ..

היא פינתה את מחשובתיה מזה ודימיינה את השנה החדשה בבית הספר עירוני ג' , בכיתה שונה , כיתה ח' .

 

 

-

 

 

ספיר התעוררה ליום חדש , היום הראשון ללימודים  ..

היא הרגישה שהאתמול ישפיע על ההווה וגם על העתיד לבוא ,

השלום הנכסף בינה ובינו היה חשוב לה, אך הזלזול שנתגנב לדבריו אמש , לא יצאו מראשה .

היא לבשה בגדים פשוטים ביותר מפני שלא היו לה אחרים .

דמעות ביצבצו בעייניה , והלב שלה כאב  . לא היה לה כוח להבין או לסלוח .

היא יצאה מהבית , לבית ספרה , עירוני ג' .

 

 

-

 

 

 

אני כ'כ מצטערת ! שוב אני עושה את זה ! מותחת את הסיפור שנננננננננההההההההה !

לא התכוונתי באמת שלא , פשוט עכשיו לימודים תקופת מבחנים ,

הייתי גם חולה.. מלא שיעורי בית ובעיקר פורים.  בקיצור ? תקופה ע מ ו ס ה \:

אני ינסה יותר לא למתוח את הסיפור לאלא שקוראים ונכנסים בקביעות .

חג פורים שמח  !

 

למה אתם מתחפשים ? (:

 

נכתב על ידי הסיפור שלי [: , 7/3/2009 21:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





444
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור שלי [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור שלי [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)