לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים אבל יותר מזה :]

כנסו. באמא שלכם אני לא כזאת משעממת :]

כינוי: 

בת: 27

ICQ: 401418372 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

פוסט 3 + תמונות להגיב ^.^


היי :]


טוב אזז הייתה פה חברה קודם אבל היא תשלח לי תמונות אחר כך :)

ווווווווו ... עכשיו הצטלמתי אזז :


                 

פליזז תגיבו :]         

נכתב על ידי , 11/2/2009 17:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~סקרר מגניב~


הייי מה קורה ?

סורי אבל לא הצלחתי להעלות תמונות משלשום אז אולי בפעם אחרת :]

הקיצרר הכנתי פוסט ממש מגניב להיום !

נכון תמיד יש דברים שאתם חושבים שרק אתם עושים ושזה ממש מוזר ?

אז עשיתי סקר כדי להראות לכם שאתם לא כל כך מוזרים כמו שאתם חושבים :]

הכנתי 10 משפטים עם דברים מוזרים שבטוח קורים לכם , ולקחתי 10 חברים שיאמרו אם הם מזדהים עם זה או לא !

הנה התוצאות :

1. גמאני, כשמשעמם לי הולך למטבח פותח את המקרר בוהה וחוזר .

-ניל : כל הזמן

-שי : כהה אבל סתם כי אני ילד משועמם ומוזר

-דורין : עכשיו כשאני חושבת על זה אני עושה את זה לפעמים

-תומר : אני כל הזמן הולך למקרר אז זה לא נחשב

-מעין : דניאל איזה דפוקהה את אבל כהה אני עושהאת זה תמיד !!

-אני : אני עושה את זה כל הזמן :]

-רן : וואלה ? כן אני עושה את זה הרבה

-תום : כהה אני עושה את זה אבל חייב ללכת להשתין (באמא שלי זה מה שהוא אמרXD)

-מיה : לא .

-יולי : כהה אפילו הצטרפתי לקבוצה של אנשים שעושים את זה בפייסבוק חח

2. גמאני כשאני רוצה לקחת משהו מהסלון אני הולך בדרך שוכח ואז חוזר לחדר ופתאום נזכר הולך שוב ושוב שוכח .

-ניל : כהה אבל תמידד חשבתי שאני סתם סנילי ~~

-שי : יאפ

-דורין: לא אבל ניראלי בגלל שהחדר שלי ליד הסלון .. כשאני צריכה משהו מהמטבח זה תמיד קורה !

-תומר :כהה תמיד (טוב לא מפתיע יש לו וילה ענקית בצהלה ברור שהוא ישכח בדרךXD)

-מעין : פעם זה קרה לי מלא ואז התאמנתי על הזיכרון שלי כי זה עיצבן אותי וזה עזר

-אני : טוב ברור שכן עשיתי את המשפטים האלו לפי דברים שקורים לי XD

-רן : כן שאלתי ת'חברים אם זה קורה להם כי הרגשתי מוזר וכולם אמרו שכן חח

-תום : כהה

-מיה : כהה זה מזה מעצבן !!

-יולי : כן זה אחד הדברים הכי מעצבנים בארץ באלי להתאבד כשזה קורה לי חח !!

3. גמאני פעם רציתי לעשות משהו ואמא לא הרשתה ובכל זאת עשיתי אבל זה עשה ריח בבית אז ריססתי את כל הבית עם הספריי הזה של השירותים.

-ניל : האמת שלא ...

-שי : כהה פעם רציתי לשרוף משהו בבית ולא רציתי שאמא שלי תריחח ריססתי הכל !!

-דורין : לא אני לא משקרת לאמא שלי .

-תומר : פעם כשעשיתי פופקורן ולא הרשו ~~

-מעין : לאא .

-אני :  כהה , פעם עשיתי פופקורן ואמא שלי לא הרשתה כי היא רצתה שאני אכניס לפה רק אוכל בריא אז ריססתי עם הספריי כדי שלא יהיה ריח :]

-רן : וואי מלא מלא פעמים .

-תום : פעם אחת כשרציתי לבדוק כמה מעלות יש במיקרו אז שמתי שמה מדחום ואז היה פיצוץ אז ריססתי הכל , הלכתי לקנות מדחום חדש בסופר פארם וזה עבד עד שאמא שלי פתחה את המיקרו והכל היה שרוף ~~

סיפרתי לך על זה לא ?

-מיה : פעם קרה לי אבל לא ריססתי עם הספריי של השירותים ... עם דאודורנט :]

-יולי : לא ממש ...

4. גמלי מתישהו היה מבצר ממתקים שהחבאתי בבית ואפחד לא גילה

-ניל : כהה בגיל 10 XD בזבזתי על זה את כל הדמי כיס

-דורין : לאא אמא שלי מפטמת אותי בממתקים עד היום חח

-שי : יש לי עד עכשיו אני מחביא את זה בארון

-תומר : עדיין יש לי הכל מתחת למיטה

-מעין : כהה לי ולאח שלי היה מבצר משותף

- אני : כהה בכיתה ה' עד שעליתי איזה 10 קילו ואז התחלתי דיאטה XD

-רן : טוב אני יודע שזה תינוקי אבל רק בשביל הבלוג שלך אני חושף שעדיין יש לי ...

-תום : כהה היה לי עד לא מזמן

-מיה : ברור שהיה לי . לכולם היה לא ? O.O

-יולי : עדיין יש

5. גמאני עדיין זוכר למישהו משהו שהוא עשה לי בכיתה א'

-ניל : לחבר הכי טוב שלי חח .

- דורין : כהה אני זוכרת לעלמה שהיא ארגנה עליי חרם בכיתה ב' .

-שי : כהה אני זוכר למלא אנשים זה כיף להאשים אנשים על דברים שהם עשו לי בכיתה א' !!

-תומר : לא האמת .

-מעין : כהה אני עדיין זוכרת לאבא שלי משהו שהוא עשה לי בגן !!

- אני : כהה אני זוכרת משהו לאחת החברות הטובות . פעם היא הבריזה לי בכיתה ג' :[

-רן : כהה לגמרי זוכר ! זוכר למאי שהיא הייתה כל הזמן עם מישהו אחר אני הייתי מאוהב בה מעל הראש !!

- תום : כהה אני זוכר לך (אני לא חושפת מה עשיתי לו)

- מיה : כהה לידיד טוב שלי אבל עכשיו הוא חתיךך רצחח אז אני סולחת לו :]

- יולי : כהה אני זוכרת לבר שהיא הורידה לי את המכנסיים בכיתה ב' !!

חח זהו בערך ..

אתם גם יכולים לכתוב עם איזה משפטים אתם מזדהים בתגובות :]

ואני מצפה להצפה פה למה עבדתי ממש קשה אז תפרגנו !!

הסוף :]

                           

נכתב על ידי , 11/2/2009 14:54  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון :]


אני דניאל בת 12 :]

והאמת ?

סתם פתחתי בלוג כי יש לי הרבה מה לספר :]

אתמול דורין ועלמה הכוסיות התנחלו אצלי ועשינו מלא מלא שטויות

כמו לצלם אותנו יוצאות מכובע כמו שלמדנו בשיעור קולנוע

סתםם תמונות מצחיקות וכל החרא הזה XDD

תמונות בפוסט הבא ... :]

~אני יותר מדי עצלנית~

ועשינו עוד משהו הכיי דפוקק בארץ ...

ספרנו כמה במבות יש בחבילה של במבה נוגטט D:

אוקיי אל תאמרו לי עכשיו בתגובות מי רוצה לדעת כמה במבות יש בחבילה של הנוגט !

דוגרי אתם מתים לדעת כמה יש רק אין לכם אומץ לבדוק :]

אז בדקתי בשבילכם ויש........

32~ D: ~ !!

פוסט הבא תמונות וסקר מיוחד שאני צריכה לעשות

אללה להציף פה

לילה טוב מתה עליכם :]

נכתב על ידי , 10/2/2009 23:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





211
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKisS_MY__ASs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KisS_MY__ASs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)