לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  TheUsedLucy.

בת: 19

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

רק שתדע


ביום ראשון זה יהיה שנתיים מאז הפעם האחרונה שהסתכלתי לך בעיניים.

ואני מקווה שיש לך דירה גדולה ומרווחת עם באנג ענק באמצע החדר ועציץ מטורף בסלון.

אני מקווה שיש לך טלוויזיה עם לווין ופלייסטיישן וכל החרא הזה. 

אני מקווה שטוב לך, ושאתה מחייך, ושיש לך חברה שמוצצת לך את הזין כל כך חזק שאתה מרגיש כאילו הוא הולך לנשור.

אני מקווה שיום אחד תתעורר מהחלום הרטוב הזה ותגלה שאתה לבד.

אני מקווה שאתה חי בתוך פח זבל, כמו שמגיע לך.

כמו המקום שבו אתה השארת אותי להירקב עם הכאבים וכל האשמה והבושה.

אני מקווה שאתה זוכר את המבט בעיניים שלי, אני מקווה שאתה זוכר.

אני מקווה שזה לא יוצא לך מהראש.

כי הפרצוף המחוייך שלך לא יוצא לי מהראש.

אני מקווה שאתה יודע שאתה הדבר היחיד שאי פעם התחרטתי עליו.

אז רק שתדע, שלא.

אני לא סולחת, ולעולם לא אסלח.

נכתב על ידי TheUsedLucy. , 31/10/2013 21:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





43,618
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheUsedLucy. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheUsedLucy. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)