לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfection Has Its Price


"לקרוא לגפרור פרה"

כינוי:  Im NOT Thin!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

חזרתי


אני שונאת את פסח. עד עכשיו לא הבנתי למה אנשים שונאים את החג הזה,עכשיו הבנתי. בגלל שאין מה לאכול טוחנים שטויות.אין טחינה גולמית,אין גרנולה,אין פסטה,אין פתית. כל הדברים שאני חיה עליהם לא קיימים בפסח =/

עליתי מאז שעזבתי ועכשיו נראה לי שאני 47-49 שזה ממש זוועתי. לפחות הבטן שלי די שטוחה חוץ מהנפיחות של המחזור, אבל יעבור. הסיבה שאני חוזרת זה בגלל שאני מרגישה רע עם עצמי,בפנים. אנשים שלא ראו אותי הרבה זמן אומרים שנהייתי חתיכה, ושאני נראית מעולה. אבל אני מרגישה חרא. לא אכפת לי מה אחרים אומרים, אני עושה את זה רק בשביל עצמי.

אני אמחוק את הרשימות בצד,ואני אבדוק מחדש. דף חדש, התחלה חדשה. אני לא מוחקת את ההיסטוריה כי אני רוצה להזכר בזה. אני לא אוהבת לשכוח דברים, גם את הרעים.

אני מתחילה מחדש, עד 1200 מקסימום ביום.

חוקים:
-להשתדל לעשות כל יום ספורט,כמה שאני מרגישה. מינימום 100 תרגילי בטן.
-בלי מתוקים או שתיה מתוקה.
-עד 1200 קלוריות ביום.
-להשתדל לא להקיא(!)* בתקופה שלא הייתי פה לפעמים איבדתי שליטה וזו לא פעם ראשונה שזה קורה לי אבל כ"כ כעסתי על עצמי שהקאתי.בתקופה שהייתי פה הרבה פחות, בקושי*
-להמנע מצומות.
-לשתות הרבה מים.
-להזכיר לעצמך כל פעם למה אסור לך לאכול מתוקים.

אני חושבת שזהו כרגע. בהצלחה בנות3>
נכתב על ידי Im NOT Thin! , 16/4/2009 11:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm NOT Thin! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im NOT Thin! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)