לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simply me,yeah yeah yeah


בלוג..בלופ = D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

חזרתי מקריית גת : )


היי אנשים : )

חזרתי לא מזמן ממסעדת כרמים של השף סהר רפאל,שזכה ב"המטבח" (חח כמעט רשמתי האח הגדול) .

המסעדה ממש חמודה בסגנון קיבוצי כזה,אבל הבשר היה ממש מסטיק.

אני כמעט בטוחה שאין מחר לימודים,וגם אם כן הם יסתדרו בלעדי יום אחד D:

אממ אז אין לי הכי מה לעדכן.

התאכזבתי שלא הגבתם לי הרבה בפוסט הקודם,למרות שממש השקעתי.

החלפתי את האייקון אז אולי זה יעזור : )

שמתי לב שאני נכנסת רק לבלוגים אם תמונה נורמלית...

נגיד אני אכנס לבלוג שהתמונה שלו כזאת:

אבל לא נראה לי שכזאת:

קיצור עזבו אני מתוסבכת.

אה ולמדתי לעשות אייקונים בצייר D:

חחחחחח

אני ממש אוהבת לעצב,אבל אין לי פיינט או פוטושופ,אבל אני מצליחה להשתמש בצייר המסריח ועובדה שהצלחתי לעשות אייקונים ממש חמודים : )

קלטו:

 

פאק אני לא מצליחה להעלות אותם : (

 אווף איזה באסה : (

העיפו את שי.

רציתי שיעיפו את יוסי

כדי לראות את עינב מתפגרת D:

ושיהיה איתו ראיון.

שונאת את צבר!!1

איזה שמנה שפרה עם ביקיני?איככ היא דוחה!

קיצור

וונסה יצאה מפגרת,בגלל האיתי החמאר הזה..

מה זה לאון יותר גברי ממנו :D

קיצוור

יאללה  :)

אני?

עפה  :)

C-Yaaaaaaaa 

 

נכתב על ידי , 21/10/2008 20:55  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי ממסעדה יפנית|ספוילרים של זואי 101-עונה חדשה!!! |


שמתי תת'מונה שלה כי הא יפנית והיא מאמי  : )

אכלנו מלא מלא סושי בכמויות והמסעדה ממש מגניבה.

והכל שמה ממוחשב : )

אין לי הרבה מה לעדכן : P

מחר ניסע למסעדה בקריית גת,משו של השף שזכה ב"המטבח" .

אולי נילך גם לים...וחברים של ההורים שלי יצטרפו : )

אז אני ישים מלא תמונות.

 

עריכה.

מישהי שלא ציינה את הבלוג שלה (וחבל),כנראה הסתכלה בפוסטים קודמים שבהם רשמתי ראיתי איזשהו פרק של זואי 101 שעוד לא שידרו פה בארץ,אבל היה בו מלא אקשן.

~פה מתחילים הספוילרים~

 

אז נכנסתי ליוטיוב לחפש ת'סרטונים ומצאתי מלא סירטונים מהעונה הרביעית והחדשה : )

שמתם לב שבארץ התחילו לשדר פרקים חדשים תחת הכותרת "עונה רביעית" בלי שהיה פרק פתיחה נורמלי או משהו כזה.

בעצם זהו המשך לעונה השלישית שנגמרה בעזיבה של זואי.

אז  בעונה הרביעית,זואי חוזרת לארה"ב,פוגשת את כולם ומצפה לפגוש את צ'ייס.

צ'ייס,שאוהב מאוד את זואי,עבר לבית הספר בו היא לומדת,בלונדון.

לבסוף,צ'ייס וזואי מדברים,וממשים את אהבתם.

בגלל שצ'ייס חייב להיות בלונדון לפחות סמסטר אחד,הוא וזואי מחליטים לשמור את הקשר בהמתנה בגלל קושי המרחק בינהם. תראו את הסרטון הזה   :

 

ללוגן ומייקל יש שותפ חדש בשם ג'יימס (השחקן החמוד אוסטין באטלר) ששיחק ב-iCarly את ג'ייק רנדל.

בהמשך העונה,ג'יימס וזואי נהיים זוג,וכן קווין ולוגן,אחרי שמארק זורק את קווין בגלל בחורה אחרת.

וינס ,ששיחק את השחקן פטבול הרשע שגנב מבחנים חוזר ל- PCA בתור אדם טוב יותר, והוא ולולה נהיים זוג.

לבסוף,בפרק הסיום זואי וצ'ייס נפגשים,זואי זורקת את ג'יימס וקווין ולוגן מתוודים על אהבתם מול כולם,בפרק הסיום הארוך והדרמטי (זה שצפיתי בו ולא הבנתי לאן הוא שייך).

לצערי לא מצאתי את הסירטונים,כנראה שהורידו אותם או משהו.

אז הנה כמה תמונות:

וינס-



זואי והחבר החדש:



מהסט של העונה החדשה:



 

טוב אז זה הכל : )

 

גיבו לי בבקשה  :*

C-Yaaaaaaa

נכתב על ידי , 20/10/2008 17:03  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 224787036 

תמונה




3,851
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsimply RiNAT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על simply RiNAT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)