לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חתולת אשפתות


Manchmal kann ich mich nicht des Eindrucks erwehren, dass du eigentlich ungluecklich bist.

כינוי:  aananda2

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

מאוכזבת


אוף

 

קשה לי מאד עם המאמר

 

אני צריכה חברים טובים שיהיו שם בשבילי , שיתמכו בי ברגעים כאלה, שיהיו שם בשבילי כדי לשמוע שמרטין מעונין בי ומה קורה עם ת' , אבל אין לי.

 

דריה מעונינת רק בעצמה

 

תומאס כבר לא מדבר איתי

 

ועל הפוסט האחרון שלי הגיב לי קורא אחד בודד, כאשר 33 נבלות עברו וקראו ולא טרחו להשאיר סימן.

נכתב על ידי aananda2 , 2/11/2009 20:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaananda2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aananda2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)