לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כ"כ רוצה להרזות ...



כינוי:  רונה :]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

פורים + הקיץ


שמים לב?

 

רואים כבר שהקיץ פה?

 

שמש

 

ים

 

בריכה

 

גופיות קצרות

 

מכנסונים קצרים

 

שמלות קצרצרות

 

:(

 

ומה אני יעשה? יילך עם חולצה ארוכה ויגיד " שקר לי " כדי לא לצאת מפגרת שהתלבשתי חם? בזמן שאני באמת ימות מחום :(

 

פורים היה כ"כ חראאא... יום לפני ב12 בלילה רק מצאתי תחפושת... כי כל דבר היה נראה עליי זוועה, וגם מה שהתחפשתי איתו..

 

מיני מאוס.. גופייה, עם טייץ חצאית מעל, פשוט זוועה. כל התמונות שלי יצאו מכוערות חוץ מתמונות שלא רואים תגוף.

 

כל הבנות באו עם חצאית טוטו חמודה קצרה כזאת קטנה כזאת שתמיד חלמתי ללבוש, או עם חולצת בטן עם עגיל בתבור שאני חולמת לעשות.

 

החלטתי כבר מזמן שאני לא יעשה צומות, כי זה רק גרם לי להשמין, אז זה לי רעיון חדש.

 

לא להיות בבית, כיאילו לבוא לישון ללכת לבצפר לחזור לראות תסדרות הקבועות שלי , שיעורים מבחנים.. וללכת, ככה לא יהיה לי הרבה זמן לאכול.

 

ובד"כ אני לא לא אמורה להיות הרבה בבית, ישלי חוג, ישלי צופים וזה אמור לקחת יותר מחצי מהזמן שלי, פשוט בד"כ אני מבריזה.

 

ועכשיו התחלתי לעשות כל יום הליכה :D עם ידיד שכל יום עושה אז זה פשוט מעווולה (:

 

ובקשר לאוכל? יש לי רעיון:

 

בוקר - נס .

 

בצפר - ירקות .

 

בצפר (הפסקה שנייה) - פרוסת לחם קל בלי כלום + ירק .

 

בצפר (ימים ארוכים - שעה 4-5 ) -פרי.

 

אחרי בצפר: ארוחה קטנטנה -  קוסקוס \ מלא \ אורז \ כוסמת + מנה בשרית . וארוחה קטנטה אומר שאני ישים את זה בצלחות הקטנות האלה של התה. (:

 

שעתיים אחרי הארוחה- פרי .

 

 ואני ינסה לדאוג שכל אבות המזון ובלה ובלה יכנסו לפה.  מישו יכול לעשות לי בערך חישוב של קלוריות?

 

ב ת י א ב ו ן .

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי רונה :] , 10/3/2009 16:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונה :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונה :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)