לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Own World Through My Eyes


ישנו קו דק בין גאונות לשיגעון . אני מחקתי את הקו הזה .

Avatarכינוי:  ג'וני

בן: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

נתיב החיים


מוזר לי לחזור לכאן

להוריד את המסכה שוב

את הדרגות

את המדים

להישאר ערום , חשוף לעיני כל.


מאז אותו היום שבו איבדתי \ איבדנו

36 מטובי בנינו באסון הכרמל

אני מרגיש כאילו הכל תקוע לי

בפועל יש התקדמות , יש פריחה

אבל בפנים..בלב , הכל שונה.

פרספקטיבה שונה מן הקצה לקצה.

נהייתי מפקד יותר אכפתי

יותר דואג

גם במילואים גם במבצעים גם בבית..


ואני לא יודע..

אולי מקומי אינו כאן יותר

אולי מה שמשאיר אותי בתפקיד

זה הידיעה שאנו בחוסר של קצינים במערכת.

ואני רוצה חופש , רוצה רגל על רגל..

אני המון בחו"ל אבל אין רגע מנוחה.

רוצה לבד , לשבת על צוק גבוה

בלי ציפצופים של ביפר , בלי טלפון.

לא רוצה להישאר חסוי.


מרוב תעסוקה אין זמן לחשוב.

החיים עוקפים אותך בנתיב הזמן

ואתה צריך להספיק הכל.

הם מדברים איתי על תואר שני

אבל למה?

אני עדיין ילד.

מדברים איתי על חתונה

על קידום

ואני רק רוצה ללכת..

רגל על רגל.


וזהו.





התחדשתי לי במצלמת על !

ולאחר סינון קפדני וקצת פוטושופ בררתי את התמונות הטובות מהתקופה האחרונה.


פלמחים

 

אימון עם שריון

 

מתקן אדם

 

רמת הגולן

 

מתקן אדם

 

 

 

 

שבוע טוב , ונאחל לכל שונאנו שחוגגים את יום הנכבה היום את מה שצריך לאחל להם.

נכתב על ידי ג'וני , 14/5/2011 22:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יֶרֶק. ב-23/6/2011 19:44
 





7,277
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)