לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  weird like me

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2011

מצב הרוח:מצוין


ברצינות,

מה רע בחיים האלה ?

אוקי יש הרבה הרבה רע, אני יודעת..

אבל,

לי יש אותך

ובזכותך אני לא לבד וגם אתה לא יותר

כי יש לנו פרספקטיבה לחיים האלה

ואנחנו כל כך הולכים להצליח LIKE A BOSSES

כי מי ממך מכיר סבל ומי ממני מכיר עצב

ואין דבר שמחזק בנאדם יותר מזה.

אני רוצה שהשנה הזו תגמר

נעבור לחיות יחד

נתחיל מחדש.

יעברו שנתים

ונלך מפה להכיר מקומות שרק ראינו בתמונות וחלמנו להיות שם

אה ו,

סקס סמים ומוזיקה טובה שבאה לאוזן. כי אני לא יודעת איך להגיד את הטעם שלי במוזיקה.:P

PEACE.

נכתב על ידי weird like me , 21/10/2011 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,678
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , המתמודדים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לweird like me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על weird like me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)