לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

There’re so many things


That I want you to know

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

מפגש פורום דמדומים ועד שטויות כאלה...


אז...היום היה מפגש של הפורום... ובגלל שלא היה בטוח שאני באה, אז קבעתי עם לוש ברעננה יום לפני, ואחרי זה תיכננתי לחזור בערך ב-3 לפ"ת לראות את בילי ואחרי זה לת"א למסיבת הפתעה לסבתא...

 

אז קמתי ב8:00 בול והלכתי לנטלי לקחת את החולצה של "got no shame" שירדן קנה לי בהופעה של SP

ב9 התכווננתי לצאת מהבית ועם כל הבירברורים שלי, ב10:07 אני מוצאת את עצמי רצה לתחנה כדי להספיק את האוטובוס של 10:15. איך שאני מגיעה לתחנה, אני רואה את קו 921, ישר עליתי והתיישבתי ליד הנהג כדי להזכיר לו כל 5 שניות עגולות שיגיד לי מתי לרדת (מסוף רעננה), בקיצור, אני מנג'סת לנהג, עד שאני קולטת שלט שכתוב עליו "מחלך הדרים", בקיצור זה נשמע חשוד-אז ירדתי מהאוטובוס והתקשרתי לאמא שלי...בקיצור מסתבר שעברתי ממזן את רעננה והנהג לא אמר לי, וירדתי באיזה מחלף באיזה כביש מהיר ליד הכלא בנתניה שם...

ישר התקשרתי לבכות לסבא שלי שיבוא לקחת אותי כי אמא שלי לא יכלה...בקיצור הוא בא ולקח אותי לקניון ברעננה...

נפגשתי עם לוש ועם חברה שלה מעיין.. קניתי 5 לקים (לא ידעתי מה  להחליט) ועוד פול דברים שאין לי כוח לכתוב..חח

 

בקיצור אחרי שחזרתי לפ"ת נפגשתי עם בילי המהממת שלי..והיינו קצת בקניון וחיברנו את הגרושים שלנו כדי לקנות בוקרסים בשופרסל..חח אחרי זה היא באה אליי והיה מצחיק..ואז ליוויתי אותה לתחנה כי הייתי חייבת לרוץ למסיבה של סבתא...היה כיף שם אבל נרדמתי על איזה כיסא פלסטיק ואז כאב לי הגב..הגעתי הביתה בחתיכה אחת (!! זה היה משו מיוחד..חח כל הדרך הייתי כמו שיכורה על עקבים) ויש נרדמתי, בלי להוריד נעליים, להחליף בגדים..כלום...

 

 

~היום~

קמתי מוקדם שוב, ואחרי ריב ככה נחמד על הבוקר עם אמא שלי קבענו שאני אהיה בארוחת בוקר ואחרי זה אמא שלי תסיע אותי לעזיראלי...

ממ שנהנתי..בהתחלה הייתי טיפה עם עינב והחברים המופרעים שלה, ואז הייתי עם גל והצתלמנו פול..חח וכולם עשו את התמונות מדבקה האלה והדביקו על הפלאפון.ואז כולם הלכו לסטנר, אבל לא רציתי כי לוש הייתה גם אמורה לבוא, אז חיכיתי טיפה עם עינב החברים שלה עד שלוש הגיעה, ואז הצתלמנו (יצא מדהים) עם עינב, וממש נהנתי, עד שהיא הייתה צריכה ללכת..ואז גררתי את עינב ואורי וכל החברים שלהם לתחת אוטובוס לחכות ל63 שיקח אותי לסנטר..חח והיה כ"כ מצחיק..

ואז נפגשנו שוב אני וגל וכולם, והפעם גם עם בילי, והיה ממש כיף, כי אני ובילי פרשנו מכולם והחברים השרוטים שלה הרגו אותי מצחוק XD

 

כ"כ נהנתי.ואני ממש שמח על השיחת עידוד שבילי עשתה לי, כי בלעדיה הייתי מפסידה את היום המדהים הזה..=]]

 

סופסוף אני קצת שמחה בחיים שלי..

יום מדהים שיהיה לכם 3>

 

נכתב על ידי , 10/3/2009 23:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוקדש ללושקה...


טוב..אז נראה כאילו הכל משתפר....

 

התחלתי קו תקשורת חדש עם אמא שלי..פעם היינו מתקשרות בצעקות וצרחות...היום התחלתי איתה מין התכתבות..אני כותבת לה את כל מה שאני רוצה, צריכה, מרגישה, ובעצם כל מה שבאלי להגיד לה..והיאבעצם מגיבה ותומכת במכתב חזרה..שתינו הסכמנו שמה שאנחנו כותבות נשאר בינינו...אם אני כועסת עליה על משו שהיא כתבה, אסור לי להראות את זה בעצבים עליה...

ואני באמת חושבת שזה רעיון טוב...אני מרגישה יותר קרובה אליה עכשו, וכבר 4 ימים שלא צעקתי או התעצבנתי עליה...

 

נטלי שלחה לי הודעה שהיא מצטערת ושהיא הייתה ממש ממש ילדותית, ושהיא באמת מקווה שאני אסלח לה..וגם! היא קנתה לי כאפייה חדשה שאני אביא לאחותי..במקום זאת שהיא הרסה לה...אני ממש שמחה שזה מסתדר, כי כבר ממש מעצבן המצב בינינו...

 

היום כנראה אני הולכת לעיר לעשות עדשות (ראיה, ירדתי מהעדשות צבע) ולקנות משקפי שמש..אני ממש מקווה שאמא שלי במצב רוח טוב..אני צריכה כסף!! חחחחח

 

יובלי שברה את היד ועכשו אני מראה לה איך אחות חמודה צריכה להתנהג...כל מה שהיא רוצה אני מביאה לה..חח איזה נסיכה אני!!

 

ביום שלישי יש מפגש של פורום דמדומים, וזה יוצא ה-10.3.. שזה בדיוק היומולדת 60 של סבתא שלי..עכשו סבתא שלי היא מרוקאית 100%..משמע-שהיא רגישה..ואם אני אבריז (למרות שאני אבוא ביום שני בערב למסעדה לחגוג לה עם כולם) ביום שלישי בארוחת בוקר המשפחתית המצומצמת יותר היא תעלב לי, ולא באלי על זה..אז חשבתי להכריח את כולם לבוא ב-8 (פ'חח אלה יבואו לי ב-4 אחה"צ) ואז שאני אלך ב-12 ואגיא ב12 ורבע לעזריאלי והנה-לא הפסדתי כ"כ הרבה...אבל אני יודעת שזה לא יצילח כי סבתא שלי תגיד לי כל שניה "תשארי עוד, תשארי עוד..." ואני לא ארצה לפגוע בה ביומולדת שלה..אז אני בדילמה..יש הצעות??

 

אי אראה בקרוב מאוד מאוד את לושקה המדהימה שלי....3> אני פשוט אוהבת את הילדה הזאת..היא תמיד מעודדת אותי כשאני עצובה, והיא בכללי בנאדם מדהים ובוגר ואני ממש מעריכה אותה...



נכתב על ידי , 5/3/2009 13:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמוני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמוני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)