לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

diva’s blog


behind these green eyes

כינוי:  [= ME

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


 

 

2007 .

 

* החבר הראשון

* התספורת הראשונה (דאוןסטרס)

* הסיומת הראשונה (סקסואל)

* סיום החטיבה והתחלת ביה"ס החדש אורט.

* עשיתי קטלוג

* התחלתי לעבוד

* עשיתי תצוגת אופנה

* העגיל בטבור

* נהגתי לבד במנחת

* התחלתי לצאת לפאבים

* כל הבנים התחילו איתי

* יצאתי לפורום ולמאסט לראשונה.

* הצלחתי לרקוד בלי להתבייש

* הניתוח של אמא

* החברות החדשות

* החצי ביטחון העצמי

* העישון

 

בסה"כ 2007 הייתה שנה מאוד קריטית בשבילי, למרות שכרגע אני לא יודעת מי אני ואיפה אני נמצאת .

שנה של אומץ, התבגרות, שבירת שגרה, התנסות.

מאחלת שחוויותיה של 2008 יעניקו לי ביטחון, ידיעה עצמית, שהמשפחה תהיה בריאה ומאושרת. שאני אשאר אני עם השובבויות שלי. כי זה הכייף האמיתי.

 

ובעיקר ?

שכל חלומותיי ייתגשמו .

 

ביי, 2007.

היי, 2008.

נכתב על ידי [= ME , 31/12/2007 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[= ME אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [= ME ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)