לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ככה חחופש חח


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2021

משהו אמיתי לשם שינוי


החיים שלי זה פשוט פספוס אחד גדול והכל קורה באופן מושלם. החיים פספוס שאני ניזונה ממנו ורק רוצה יותר. אני מכונת סיפוקים, בובת מין חסרת כל תוכן. בכלל העובדה שיש לי מחשבות בראש מפתיעה לא רק אותי. גם זונה וגם שרמוטה, אה? לא מספיק להיות אחת. הילדות שלי זו הכוורת המכוונת והדברים שאנשים אומרים לידי כאילו הכל קורה בכוונה. הסיבה היחידה שלי להתקיים זה לקבל אהבה, כי מה? כי היה חסר לי? אולי כי היה לי יותר מידי והתרגלתי? אתם מבינים? פסיכולוגיה זה מטומטם. הכל יכול לומר הכל. הכל ניחושים. 

 

איך אנשים רואים אותי? בחורה קשה. דורשנית, חסרת סיפוקים, בתכלס אני הכי קלה בעולם אני מסוגלת לתת ממש הוראות שימוש חח חבל שאף אחד לא מתעניין מספיק בשביל לבקש אותן. 

 

זו בטח אשמתי נכון? אני לא הייתי בסדר כי לא התחננתי בפני אנשים להבין אותי, כי לא נפלתי על הריצפה וביקשתי כן? חחחחחחחחחחחחחחחח בקיצור הכל שטויות, החיים שלי זה שטויות, בגלל זה כשאומרים לי משהו ברצינות אני צוחקת בפנים ועושה מה שמתאים לי בלי להתחשב בשום דבר בדרך. וואלה כן, גידלו אותי תסביכנים רציניים וכל אחד שונה מהשני פיתחתי משהו כמו שש-שבע אישיות. 

 

כן מותק, עוד פעם שתיתי יותר מידי וישנתי שעתיים כי זה מה שהצלחתי. עוד פעם דחפתי לקצה את כל הגבולות ועיקמתי עבורי את הזמן. כרגיל אני לבד הראש שלי מתפוצץ הלב שלי מתפוצץ כולי רעידות, שוב כל מה שאכפת לי ממנו בסופו של דבר זה כמה כסף יש לי ואני לגמרי מתעלמת מהעובדה שהלכתי חצי ערומה בשמונה בבוקר לחפש אותך ואת עצמי ובכיתי את כל המים היחידים שעוד נשארו בגוף שלי. 

 

אחח אחח אחחח אני אחת השרמוטות המטומטמות שמדחיקה את כל ההיגיון הבריא למצב קיצון שבו אני רושמת את הפוסט המכוער הזה. בונאה יש לי נפש מכוערת נשבעת לכם יאללה בקיצור אני זזה לשתות מים

נכתב על ידי , 14/10/2021 11:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשכרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשכרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)