לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ככה חחופש חח


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2021

רגשות


כל מילה שלך פוגעת 

עמוק 

כולך ים של עומק 

תגע בי 

תרגיש אותי 

אני קשורה רק אלייך 

אני מרגישה רק אותך 

נועל אותי נעילת שפתיים 

מושך אותי וזה כואב 

בכל הגוף 

בכל הנפש 

אני רוצה להביא לך הכל 

אבל אתה לא רוצה 

אני לא יכולה להביא לך 

את מה שאתה צריך 

לא יכולה 

הקו שלי נגמר 

אין לי יותר מה להציע 

המתח עולה ויורד 

המבט שלך אומר הכל 

אני רק רוצה לנשק אותך 

רק עוד דקה 

כל דקה 

ללטף לך את הלחי 

להביט בך נהנה 

העיניים שלך שורפות 

אתה נכנס עם העיניים חזק 

יש בך הכל 

אנחנו אותו כוח 

אנחנו באותו הרגש 

חצי חצי 

נכתב על ידי , 23/10/2021 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשכרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשכרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)