לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ככה חחופש חח


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2021

כמה?


עזוב, זה מסובך, אתה לא תבין מה המהות של להזיק לעצמך ומה זה עושה לגוף ולנפש. כמה זה חשוב. כמה זה מתקן... אני מתה עלייך, על המבט שלך, נדמה לי שאנחנו הכי חייבים להיות יחד וכמה שיותר ככה טוב. אבל למציאות יש תוכניות אחרות, לנפש שלי חסר להפגע, לגוף שלי חסר גיוון. אני מנסה שלא לחשוב על הצהריים האלו ביצחק שדה כשמישהו זר זיין אותי בבית זונות לשעבר והדבר שנהנתי ממנו לא היה הסקס אלא להסתכל על עצמי משחקת אותה גונחת במראת תקרה. האדום הזה הוא החיים שלי, זה מה שאני רואה. להתאהב יהיה לי זמן! לעשות כסף זה כאן ועכשיו. יאללה מהר
נכתב על ידי , 25/10/2021 19:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאשכרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אשכרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)