לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ~רותמי~

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

לאן לאן לאן


~אני נוסע,לא יודע,לאן לאן לאן,את היית בשבילי הכל,וזה לא היה מזמן.

איך בשניה במבט אחד,קליל וישיר .. ישר ראיתי את האור בעיניים שלך,את הדרך אליה הן משכו אותי בשניה אחת פשוטה.

רציתי כבר לחזור לראות אותם,ציפתי נורא להרגיש שוב את אותה התחושה הנעימה הזו,לאינטימיות הזו שיש בנינו.

בלי שציפיתי הרגשתי כבר בתוכך,כאילו אני הנשמה שלך גרמת לי להיות עיוורת מאהבה.יצרת מעין בועה שגרמה לי להרגיש חופשייה,

ומן קסם כזה שמשך אותי אלייך שלעולם לא חשבתי שהוא יתחיל לאט לאט להתפוגג לו ולהעילם.

כי זה היה כלכך אמיתי.לא דמיינתי שבשניה אחת כמו המבט הקליל השהיה לנו אני אכנס לתוך בועה שחורה ענקית,ולי עדיין אין מוצא,לא מוצאת שום דבר שימשוך אותי לאור.

שואלת אם ראו אותך,אף אחד כבר לא ראה,ומחפשת תרוץ לדבר עלייך ... וחולמת על כוס קפה איתך,על מה אתה חולם?  
אני נוסעת,לא יודעת,לאן לאן לאן,אתה היית בשבילי הכל,ו - זה לא היה מזמן.~

 

נכתב על ידי ~רותמי~ , 16/8/2010 22:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,148

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~רותמי~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~רותמי~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)