לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You keep saying that word. I do not think it means what you think it means


כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 127005812 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2002

גם כן אתגר. קבלו את סנדרה!


(לעולם לא אהיה) מריה מגדלנה / סנדרה, אריך הנגן, 1985, תרגום חופשי

אתה לוקח את אהבתי
אתה רוצה בנשמתי
לחלוק את חייך
ישגע אותי
מדוע אינך רואה מה אני רוצה
חדד את החושים ושלוף את הסכין
אחוז בי ואז תבין
פזמון:
לעולם לא אהיה מריה מגדלנה
[את יצור של לילה]
מריה מגדלנה
[את קורבן של המאבק, את זקוקה לאהבה]
הבטח לי עונג
[את זקוקה לאהבה]
מדוע אני צריכה לשקר
למצוא כל פרס
מתי תתעורר ותבין
איני יכולה להיכנע לך
לשחק עבור חיבה
ולזכות בפרס
גם אני מכירה את משחקי המסיבות האלו
פזמון חוזר...

וככה היא נראתה, למי שעדיין מרגיש שלא השכיל דיו:





כמו שאומרים, ממיטב הזוועה של האייטיז היישר אל הדסקטופ שלכם.

ובמילים עדינות יותר, Emale התחיל, לא יכולתי לתת לעגלה להידרדר בלי לתת בעיטה בעצמי. אז קדימה, הכפפה נזרקה, יתורגמו כל זוועות שנות השמונים לאלתר, אני רוצה לקרוא בעברית את השירים שחירבנו לי את הילדות. גם אתם יכולים, ילדים, גם אם לא ממש ידעתם מה זה מוסיקה בשנות השמונים, גם אם לא הייתם מספיק גבוהים כדי להנמיך את הרדיו, וגם אם הסלואו הראשון שלכם לא היה "לחישה פזיזה" של וואם (בשנות השמונים מגישי הרדיו נהגו לתרגם באופן חופשי גם את שמות השירים והלהקות, תשאלו אחים גדולים), אתם יכולים לתרגם.

והי, בכלל שכחתי, אבל בלוגי הצנוע פרץ את מחסום שלושת אלפי הכניסות. בהתחשב בעובדה שאני נמנע עד כמה שאפשר מלרענן את התצוגה בעצמי, אני מאוד, אבל מאוד סקרן לדעת הכצעקתה? האמנם אנשים (שונים!) אכן מטריחים את ידיהם הענוגות ואצבעותיהם העדינות להקליק על הקישור לבלוג שלי? ועושים את זה יותר מפעם אחת? בקצב הזה אני עוד אפתח לעצמי ביטחון. זה לא יכול להימשך ככה, המחדל המודיעיני הזה. אני דורש בתוקף - יזדהו שלושת המרעננים הסדרתיים בבלוג הזה, ולא, אני אכתוב מערכת זיהוי לפי טביעת אצבע, רשתית העין ודגימה קולית לכל הנכנסים.


::CONSIDER YOURSELVES WARNED::
נכתב על ידי , 6/10/2002 18:59  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,757

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)