לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You keep saying that word. I do not think it means what you think it means


כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 127005812 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2002

נגיד שאני בארצות הברית של אמריקה


וקמה לה זמרת מעפנה אחת, ומחליטה לרצוח באכזריות שיר שאני מאוד אוהב. אז אני הולך לחנות הנשק הקרובה לביתי, וקונה לעצמי שוט-גאן חדש, חצי אוטומטי עם 8 כדורים במחסנית, ומפוצץ לה את הראש לפני שהיא תרצח להנאתה את כל השירים שאני אוהב. נכון? בטח נכון, זה אמריקה פה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

רק שיש בעיה, אני לא בארצות הברית של אמריקה, אני פה, בישראל, ארץ המיגבלות הבלתי אפשריות. ואני לא יכול לקנות שוט-גאן בחנות, כי רצחו פה ראש ממשלה, ואנשים פה עצבניים באופן כללי, ואם יש להם רגל קלה על הדוושה, סביר להניח שתהיה להם גם אצבע קלה על ההדק. אז נכון שבדרך נוכל להיפטר מכמה חלאות, אבל תור הזהב של החיסולים עבר.

אז מה יעשה כותב שורות אלה, בתיסכולו כי רב?

ייכנס לאינטרנט ויכלה את זעמו בטיפשה ההיא. הלו, יש גבול, אז אמרו לך שיש לך קול יפה. עכשיו תנשמי עמוק, ותרגיעי את האגו. זה לא נותן לך זכות לחרבן שירים של אחרים. תכתבי לעצמך, תקני מאחרים, לבריאות. אבל ככה? לקחת שיר שלביצוע שלו לא חסר כלום, ולהחליט שאת עושה את זה טוב יותר?

שוט-גאן.


בקיצור, אחינועם ניני הביאה לי את הסעיף.
היא החליטה שהביצוע המזעזע שלה ל-"eye in the sky" זה משהו ששווה לה להקליט גם מחוץ למקלחת.

אז זהו, שלא, ועדיף היה שכבודה תמשיך ותזמר מתחת לזרם המים החמים (מאוד, אם אפשר, אולי היא תחטוף כוויה במיתרי הקול) במקום לחרבן על שירי ילדותי.

ועכשיו בנימה רצינית יותר. מעטים מאוד הם המקרים בהם הקאבר טוב יותר מהמקור. מאוד מעטים. קשה אפילו לספור על שתי ידיים. וזה, כמו שהבנתם, בטח לא אחד המקרים האלה. הביצוע של alan parsons' project היה טוב מאוד. לא היה מה להוסיף עליו, בטח לא מאחינועם ניני.
[אגב, שני קאברים שכן התעלו על המקור: נירוונה ל"the man who sold the world", בן אי. קינג ל-"stand by me", ואני אתאמץ למצוא עוד.]

אבל מה, האגו גם ככה כבר יושב לגברת מעל הראש . מה השלב הבא, קאברים לביטלס? לפורטיס? לדורס? בגוויתו של מי היא עוד תתעלל?

אם מישהו שומע על עצומת מחאה לעצור את הגועל נפש, נא להעביר אלי. אני רוצה לחתום. לפחות עד שיהיה נשק לכל אזרח. סססאמק.


וכמו שחששתם אבל קיוויתם שלא יקרה, תרגמתי גם את השיר הנ"ל. אם לה מותר לשיר אותו, לי מותר לתרגם.


עין בשמים, הפרויקט של אלן פארסון

אל תחשבי שסליחה נאמרת בקלות
אל תנסי להחליף תפקידים במקום
לקחת סיכונים רבים בעבר
אבל אני לא אתן לך עוד
אל תבקשי ממני
ככה זה הולך
כי חלק ממני יודע מה את חושבת

אל תגידי מילים שתתחרטי עליהן
אל תתני לאש לעלות לך לראש
שמעתי את ההאשמות האלו בעבר
ואני לא מתכוון לספוג יותר
תאמיני לי
לחלק מהשקרים היה שווה להאמין
בגלל השמש בעיניך

אני העין בשמים
מסתכל עליך
אני יכול לקרוא את מחשבותייך
אני מחוקק החוקים
העוסקים בשוטים
אני יכול לרמות אותך
ואני לא צריך לראות יותר
כדי לדעת ש...
אני יכול לקרוא את מחסבותייך
אני יכול לקרוא את מחשבותייך

אל תשאירי אשליות שווא מאחור
אל תבכי , כי אני לא משנה דעה
אז תמצאי טיפש אחר כמו קודם
כי אני לא אמשיך לחיות ולהאמין
לחלק מהשקרים
כשכל הסימנים מטעים


אני אביא גם את המקור, אבל מתוך כבוד, אני עושה לו עיצוב גרפי קודם. לאחינועם ניני לא מגיע.


הי, שבת שלום. לקחתם כבר את הכדורים?

[בוא'נה, ראיתי שיש בלוג ביקורות על בלוגים אחרים. חוץ משל Emale, הכוונה. ועוד לא העבירו עלי ביקורת שם. בגלל זה אני לא אתן לינק. חארות.]
נכתב על ידי , 11/10/2002 23:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,757

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)