לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You keep saying that word. I do not think it means what you think it means


כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 127005812 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2003

אני לא אגיד



אני לא אגיד שוב כמה שאני עצלן. נוותר על הפרטים, זה כנראה לא ישתנה. לפעמים אני שואל את עצמי באיזה שלב בדיוק נהייתי כזה, מה גרם לי להיות כזה, ולמה לעזאזל אני כזה אפס שלא מסוגל להתגבר על התכונה המחורבנת הזאת. ואז משהו מסיח את דעתי ואני מפסיק עד לפעם הבאה. מחרתיים מבחן, אם עד עכשיו לא אמרתי את זה. יש לי 11 ספרים לקרוא. לא גדולים, זה נכון, אבל משעממים רצח. יש בסך הכל שלוש בחינות בסמסטר הזה, אז למה יש לי הרגשה שלא רחוק הרגע שבו אחתום על עיסקת חבילה עם השטן לגבי תוצאות המבחנים הנ"ל?




אני לא יודע מה זה בדיוק, אבל מדי פעם משהו אצלי מבצבץ ומושך אנשים בסביבה לספר לי על הצרות שלהם. עכשיו, אני מקשיב לא רע, אבל את זה אפשר לדעת רק אם מספרים לי משהו. מצד שני, אני מודע היטב לזווית הלא-ידידותית-בעלי שמתוות הגבות שלי. צר לי, אין הרבה מה לעשות בענין. אני נראה כועס גם כשאני לא. אז מה גורם לאנשים לחשוב שאני הכותל המערבי על שתיים ואני פה כדי להקשיב? לא יודע. מישהי סיפרה לי את שלל בעיות הזוגיות שלה לפרטי פרטים. הרבה יותר ממה שחשבתי שמישהו אי פעם יספר לי, בוודאי מישהי, בוודאי לא על סמך היכרות שטחית יחסית...
ושוב התיאוריה שלי לגבי אחידות האופי האנושי הוכחה כנכונה. אותן בעיות, אותם רצונות, אותן שאיפות ואותם תסכולים. אחד לאחד, כאילו אני הכתבתי לה מה לומר- החל מהלימודים וכלה בבעיות סקסואליות עם החבר שלה. נעזוב את זה שלקח לי שתי שניות יותר מדי לסגור את הלסת אחרי שהבנתי כמה רחוק היא מתכוונת להגיע עם הווידויים האלה...
טוב, כנראה שהיא פשוט היתה צריכה להוציא את זה מתישהו ואני סתם הייתי בסביבה. שיהיה.




עוד מעט יהיה לי דיסק שלם של הגרגוריאנס. זה שיא הקיטש ואני מת על זה. במיוחד אני אוהב את הביצוע שלהם ל - scarborough fair ו- ordinary world. ענק. מומלץ.
אני חושב שזאת גם אחלה מוסיקה להתאבד איתה. לא שיש לי כוונות כאלה, פשוט זה מדכא בצורה הכי חיובית שאפשר. תשקלו.




לא קראתי עיתון, לא ראיתי חדשות, לא נכנסתי ל-YNET - אני לא מעודכן רשמית באירועי סוף השבוע. עוד לא החלטתי אם אני רגוע בגלל שלא התעדכנתי או שבחרתי לא להתעדכן כי הייתי רגוע.




אין לי כוח כרגע, אבל אני עומד להסיר את הלינקים לבלוגים אחרים מהרשימות שלי, לפחות באופן זמני. הרשימה לא מעודכנת וגם לא נראית כמו שאני רוצה שתיראה. אז יסלחו לי כל המקושרים בינתיים.




לילה טוב, שבוע טוב, ואם אפשר גם חיים טובים.
נכתב על ידי , 12/1/2003 00:20  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,757

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)