לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You keep saying that word. I do not think it means what you think it means


כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 127005812 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2003

שעה?


מה פתאום יש לי רק שעה לכתוב? אני טיפוס משקיע, זה נשמע לי לא הוגן.

סתם. את הרוב אני כותב בחמש דקות, זה רק הריפרושים למצוא שגיאות ולהכניס סימני פיסוק שלוקחים לי שעה.

כאילו לא עבר יותר מחודש בלי שאכתוב מילה, חוץ מתגובות קטנות פה ושם, לא השתנה אצלי כלום. טוב, נהייתי בן שלושים, אבל זה עניין לפוסט אחר. עם זאת אציין ששמחה גדולה לא היתה פה, לפחות לא מהצד שלי.




חצילים מטוגנים מאתמול
רבע חלה עגולה עם גבינה בולגרית
קופסת שעועית אפויה מחוממת
חצי בקבוק קינלי לימון

אחלה ארוחת ערב.




מחר מבחן במיקרו. כהרגלי אני מתחמק, לא באלגנטיות, לא בשקט, סתם לא מסתכל על התרגילים. אני מגעיל את עצמי עם חוסר המשמעת הזה.




"לאחר מכן לא תזוהו עוד ע"י המערכת"...ניסוח די מכאיב, לא? ממש עושה לי רע. אבל המערכת זיהתה אותי גם אחרי שכל כך הרבה זמן לא בדקתי מה קורה אצלי...אנשים השתגעו. מה חיפשתם פה כשלא הייתי? הייתי אומר שאני אוהב אתכם, אבל בואו נסגור על "מחבב", כי אנחנו לא ממש מכירים.




אני הולך ללמוד. הבטן שלי עומדת להתפוצץ. אולי הבנזונה העיראקי יפציץ הלילה וידחה לי את המבחן? לא? טוב, מילא. אני אתפשר על שבוע חופש מהעבודה. אפילו הכלב רומז לי שאני צריך חופש.

לילה.
נכתב על ידי , 9/3/2003 21:06  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,757

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)