לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

You keep saying that word. I do not think it means what you think it means


כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 127005812 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2003

הנה הרשימה, תנו להם בראש


שלא תחשבו לרגע שירדתי מזה. ערכתי כאן את רשימת חברי הקואליציה לנוחות המטרידים, שזה אתם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקליק על שמו של הטמבל שאתם רוצים להגיד לו מה אתם חושבים עליו בעיניינים שונים בכלל ובעניין הצבעתו על החוק להארכת שירות המילואים בפרט, ולפניכם ייפתח הדף הרלוונטי באתר הכנסת. שם ישנו לינק ברור לדואר, מכיוון שזו מערכת פנימית של הכנסת. תעמיסו על המערכת שלהם, לא על ספק האינטרנט שלכם. ככה הם ירגישו טוב מאוד אם נלחץ עליהם.

הכנסתי פה רק את חברי הקואליציה, מפני שהם האשמים העיקריים, בכך שהתכופפו וביזו את הדמוקרטיה במשמעת הקואליציונית שלהם. לדעתי, אין טעם לכתוב לחברי האופוזיציה- חלק מהם לא רלוונטי וחלק מהם כבר משוכנע - מאחר וזו אופוזויציה דווקאית, חבל על המאמץ.

החדשות הנוספות הן, שחלק קטן מחברי הכנסת שכבר כתבתי להם חזרו אלי. ראשון חזר העוזר הפרלמנטרי של מיקי איתן (המתהדר בכינוי "מר אינטרנט", צחוק בצד - אכן פועל רבות בתחום), אחריו חזר גלעד ארדן שביקש מאה ימי חסד מפאת חוסר הבנה בתחום (אבל מבין מספיק טוב כדי להרים את היד בעד חוק בזיוני למהדרין), ח"כ דני יתום כתב שהוא יודע טוב מאוד על מה מדובר ועושה ככל יכולתו בעניין, ואחרון חביב חזר עומרי שרון, תאמינו או לא. אמנם דרך העוזרת שלו, אבל בכל זאת. הסקופ הוא, שהנ"ל טוענת כי עומרי שרון הצביע נגד ההחלטה. ואני שואל, האמנם? מישהו יכול לאשר את זה?

ובאותה נשימה, חיזוק חיובי לענבל גבריאלי, שהוכיחה אומץ לב חסר תקדים ונעדרה מהמליאה. נכון לעכשיו אני לוקח חזרה כל מה שאמרתי עליה. זה לא דבר של מה בכך לסרב למשמעת קואליציונית בהתחשב בכך שמי שהטיל אותה הוא אריאל שרון, ולאור העובדה שרוב חברי הקואליציה, וותיקים ובעלי פה גדול יותר משל ענבל גבריאלי (סתם דוגמה, טומי לפיד, רובי ריבלין, לימור לבנת) לא העזו ונשארו להצביע בעד כמו ילדים טובים וממושמעים. טוב, זה שהם וותיקים לא עושה אותם חכמים או מועילים יותר, את זה כבר הבנו מזמן, אה?
אז כיפק-היי לענבל, שסיבותיה עמה, כל הכבוד.

ולהלן רשימת חסרי הבושה שדופקים אתכם השכם והערב (טוב, לא אם אתם עשירים, אבל את רובכם) :


איחוד לאומי

אריה אלדד
בנימין אלון
אורי יהודה אריאל
צבי הנדל
אביגדור ליברמן
מיכאל נודלמן
יורי שטרן

מפד"ל

זבולון אורלב
אפי איתם שאול יהלום
יצחק לוי
ניסן סלומינסקי
גילה פינקלשטיין

שינוי

רוני (אהרון) בריזון
ויקטור בריילובסקי
חמי דורון
אליעזר זנדברג
רשף חן
יגאל יאסינוב
אתי לבני
אילן ליבוביץ
יוסף (טומי)לפיד
יהודית נאות
מלי פולישוק-בלוך
אברהם פורז
יוסף יצחק פריצקי
אהוד רצאבי
אילן שלגי

ליכוד

רוחמה אברהם
יואל - יולי אדלשטיין
יעקב אדרי
אהוד אולמרט
מיכאל איתן
אלי אפללו
גלעד ארדן
זאב בוים
נעמי בלומנטל
דניאל בן לולו
רוני בר-און
ענבל גבריאלי
מיכאל גורלובסקי
גילה גמליאל
אברהם הירשזון
צחי הנגבי
מגלי והבה
יחיאל חזן
אהוד יתום
משה כחלון
חיים כץ
ישראל כץ
ציפי לבני
לימור לבנת
דוד לוי
עוזי לנדאו
דני נוה
לאה נס
בנימין נתניהו
מרינה סולודקין
גדעון סער
גדעון עזרא
איוב קרא
ראובן ריבלין
מיכאל רצון
יובל שטייניץ
מאיר שטרית
סילבן שלום
אריאל שרון
עמרי שרון

הנה דוגמה למכתב, למקרה שתצטרכו:

(על זכויות יוצרים נדבר אחר כך, בינתיים תעשו קאט-פייסט)

"חבר/ת כנסת נכבד/ה. אני מבקש להזכיר לך את התפקיד שלשמו נבחרת - דאגה לציבור ולטובת מדינת ישראל. בהצבעתך בעד חוק הגדלת מכסת ימי המילואים מעלת בתפקידך והוכחת חוסר יכולת לתפקד כנציג ציבור. עם זאת, תוכל לתקן את הנזק בקריאה השניה והשלישית. הרשני להזכירך כי תמיכתך בפגיעה נוספת באנשי המילואים עלולה להעיב על תדמיתך ועל עתידך הפוליטי...אמנם הזיכרון הציבורי קצר, אך היה סמוך ובטוח שיהיו מי שיזכירו לציבור מדוע גדלה מיכסת המילואים לחודש וחצי בשנה, ומי היו התומכים בחוק. אל תתבזה ואל תבזה את תפקידך. זה הזמן להפגנת נחישות ועמידה על עקרונותיך - הצבע נגד. תישן טוב יותר בלילה."

ותגידו שאני שלחתי אתכם.

כמובן שאתם יכולים להוסיף כיד הדמיון הטובה עליכם, רוב הסיכויי שמי שיקרא את הדואר יהיה העוזר הפרלמנטרי, מותר לכם להעליב אותו כמה שבא לכם. ככל הידוע לי אין חוק נגד העלבת חבר כנסת. אחרי הכל, איך אפשר להעליב אדם שקצה אפו בקושי מציץ מערימת הזבל שהוא מבוסס בה.

אני מתכוון להטריד את מנוחתם של חברי הקואליציה מעכשיו, בכל נושא. גיליתי שזה לוקח כמה דקות, אבל מעמיס על המערכת שלהם. הקדישו חמש דקות לנושא, לא צריך להיות מקוריים, רק לצלצל להם להשכמה. שיזכרו בשביל מה הם שם.

[איכשהו, מהרגע שמישהו הופך לנבחר ציבור, את המילה השניה בביטוי הנ"ל הוא שוכח לחלוטין ונשאר רק עם ה"נבחר". נכון בא לכם להקיא?]






תוספת:

כנראה שכן הצלחתי להרגיז מישהו, כנראה אחד מאותם אנשים שהמדינה יכולה להשתין עליהם ולספר שהכינרת עלתה תוך כדי, והם עוד יגידו תודה.

אז הנה, העתקתי והדבקתי, זה מהתגובות לקטע הקודם.

נמרוד , 23:22 15/3/2003:
שרת את המולדת והספק להתבכיין.
המאבק האמיתי אינו באורך התקופה אלא בגיוס שוויוני למילואים כך שכולנו נישא בנטל. על תעודד לנפקדות כי אם לנשיאה שווה בנטל. על כך, אשלב ידיים ואפגין לצדך.
הוסף תגובה לתגובה מחק תגובה


grey (האתר שלי) , 00:17 16/3/2003:

התלבטתי אם להגיב בכלל. תזכיר לי מי אתה? מה פתאום אתה מרשה לעצמך להידחף לפה ועוד לקרוא לי בכיין? מה הקשר לגיוס שוויוני, תגיד לי? איך הסתדרנו עד היום בלי גיוס שוויוני? מה פתאום צריך להגדיל את המכסה בחמישים אחוז? אל תקשקש לי עם הדמגוגיה על גיוס חרדים וכל החרא הזה, תעשה לי טובה. זה שאתה בוחר להיות פראייר ולאכול את התירוצים של הממשלה המחורבנת שלך, שיבושם לך. אני חושב שאני רואה דרך התירוצים. גיוס חרדים לא היה ולא יהיה. זו לא סיבה לדפוק את אלה שעושים מילואים. הסיבה המרכזית לחוק הזה היא כלכלית- הצבא לא רוצה לשלם על ימי המילואים. תפקח עיניים ותפסיק לזיין במוח משפטים של סגן אלוף במיל'. אתה יודע שהביטוח שלך במילואים לא מגרד חצי מזה של איש קבע? אתה יודע שבעצם רק טייסים מבוטחים, כי היה מי שדאג להם? בעברית פשוטה - הצבא משתמש בך ודופק אותך בלי לחשוב פעמיים. אני מעודד למה שבא לי. אני עושה מילואים כבר שמונה שנים וכל פעם חוטף מכיוון אחר,עבודה,לימודים,נסיעה לחו"ל, הכל משתבש לי- מי אתה שתטיף לי בכלל? זה שיש עוד כמה שאוכלים חרא כמוני לא מנחם אותי. אל תשלב איתי ידיים ואל תעשה לי טובות. אתה שטוף מוח, נקודה.


אני שונא שקוראים לי בכיין. זה כל כך דפוק, הקטע הזה של "אין מה לעשות וזאת המדינה שלנו אז נאכל חרא ביחד", הקטע העדרי הזה, שבו כל מי שמרים את הראש מהחרא, כדי לצעוק שמסריח פה, ישר קם מישהו ודוחף לו את הראש חזרה. אז נמרוד, הוצאת אותי משוויון נפשי, ויש לי עוד מה להגיד לסג"מ במיל' כמוך, אבל אני לא אצליח להוציא לך את קורס הקצינים מהמעי הגס, אז אני אלך לישון.




שבוע טוב. לילה טוב. משהו טוב.
נכתב על ידי , 16/3/2003 00:16  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



51,757

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)