לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הג’’חנון שבמקפיא(כבר שנתיים)



Avatarכינוי: 

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

פוסט פתיחה (: | ואוו הג'חנונים הגיעו לישרא O:


שלום D:

חח (:
רציתי לפתוח בצורה מקורית ;)
אז באמת החלטתי לפתוח בלוג שבו אני יספר
מה קרה לי D:
אולי זה קצת משעמם >.>
אבל תתמודדו אחי הג'חנונים (:.
אז נתחיל(:


היום יומשישי D:
יוצאים לקניון . . .
בזמן האחרון שאני מאוד תלוי באותו ילד שאני אוהבת
אם הוא לא יוצא
יצא לי החשק לצאת :\
אני מקווה שזה יעבור לי מהר,
אבל סופשבוע הזה הוא יוצא (:
השבוע היה בסדר,לא הבה מבחנים...
ואני יודעת שזה ישמע לכם מופרע אבל ..
רבתי עם המורה למדעים >.<"
צעקתי עליה מול כולם (:
למה שחצי כיתה יעשו מבחן ולשאר יהיו
יותר סיכויים לעבור?
זיןן (:
בסוף בזכותי לא עשינו את המבחן בכלל (:
ואז שיעור אחרי זה
היא נתנה לי הרשמה
על זה
שפאקינג לא עשיתי כלום
והגשתי ערעור
ונראה איזה הרשמה היא תתן לי עכשיוו O:
חוץ מ'עובר' לא צריכה שתרשום בישבילי כלום (:

זהו סוף פוסט (:
נראה אתכם מחר עם פוסטתמונות D:
עד כאן...
נועה
הג'חנונית D:

נכתב על ידי , 20/2/2009 15:04  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להג'חנון,הרסק והביצה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הג'חנון,הרסק והביצה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)