לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2003

נבייל ונביילה במופע איימים ואיומים


 
אני נבייל( neveyl לסתומים שבכם...), האקס של הנביילה הבהמה (למה אתם חושבים שאני האקס שלה)
כיון שנביילה החליטה שהיא צירכה להתחתן עד גיל 25 (ולא נשאר לה הרבה זמן) וגברים איין, סחבה אותי הנביילה להכיר לה את עולם ההיכרויות הוירטואלי (והמבחר בערך כמו דוכן נקניקים בסופר).
 
שלב ראשון: צריך לפתוח כרטיס. זה לא כרטיס, זה קורות חיים, להבחר למשרת הנשיא הרבה יותר פשוט מהחקירה הצולבת לאור הלוגן שעוברים שם.
 
השכלה?? קודם כל לנביילה אין ממש השכלה, וגם מה שיש לה יספיק לילד בן חמש, ולכל הרוחות היא מחפשת זיון או בעל, למה זה מעניין את הגברים כמה חכמה היא, שתהייה יפה ותשתוק (נושא בעייתי אצלה, להיות יפה)
 
ביקשו ממנה לרשום את סוגי האוכל שהיא אוהבת, בעיה. לא היו מספיק סוגי אוכל בשאלון הזה. נביילה אוכלת הכל, חי , מת נושם, רוקד או שר אופרה (בפברוטי יש הרבה שומן).
אז סימנו הכל והמשכנו הלאה.
 
שלב האישיות. טוב אני נמנע מלומר דברים רעים בתור האקס שלה. אבל מה לעשות שלא הייתה שם תכונה אחת טובה שהייתה מתאימה לנביילה. בחרנו לה את התכונות הבאות:
כפייתית ( למה היא ממשיכה להתקשר אליי???!?!?!!?!)
שמרנית ( יותר מנטורי קרטא )
בעלת דרישות נמוכות ( כמו גודל החזה שלה...)
נוטה לדחות דברים ( כמו ההפלה שהיא דוחה כבר חצי שנה )
לא קונבציונלית (זה בגלל הגזים)
פשוטה (כמו מרגרינה בלו-בנד )
פטפטנית (להוכחה - כל הבלוג הזה)
 
התחילו לשאול אותנו על ההכנסה של נביילה, היא לא כל כך הבינה על איזו הכנסה מדובר-בעיניה היתה הבעה שלא משתמעת לשתי פנים-"איפה הרוקט שלי!??!?!".
ניסיתי להסביר לה שהכוונה לכסף שנכנס כתוצאה מעבודה ולא הכנסה של אביזרים רוטטים לנקבי גוף. אחרי השלב המביך הזה הנביילה התבקשה להוסיף תמונה.
 
טוב תראו, אני אנסה להיות עדין, אין בעולם מחשב על שיצליח לאחסן עליו את התמונה של הנביילה. ניסינו להקטין אותה, באמת ניסינו אבל יש גבול לכוח המחשוב בימינו.
בסוף התפשרנו על תמונה של bigfoot (קצת פגיעה בכבודו אבל ניחא).
 
זהו עכשיו נותר לחכות מי מגברברי ישראל ייפול ברשתה (התקווה האמיתית היא שהוא יהיה מטנזניה או מדינה מרוחקת אחרת, כי בכל מקרה אנחנו רוצים מדינה בטוחה לגדל בה את ילדינו)



דבר הנביילה:
NOT!!!!
נבייל קצת התרגש כאן, הרטיב לי את הכיסא- עכשיו אני צריכה מגב בשביל הרצפה מרוב רטיבות , בכה שאין לו אור ועוד המשיך להלין ולהתאונן על תנאי המעבדה שהקצבתי לו כאן.
בסוף הוא גם זיין אותי-ייאמר לזכותו שהוא הצליח "לעמוד" יפה במשימה-אבל זה לא קשור בכלל לפוסט...
חוץ מהעובדה שאני כוסית על בינלאומית והוא סתם קנאי אין לי מה להוסיף.
והוא אומר גם שעד שאני לא אגלח הוא לא יורד לי.
חכו חכו,אני עוד אארוב לו יום אחד עם הכוס שלי בפרצוף שלו ברגע שהוא מתעורר-לא תהיה לו ברירה    !!!
 
 
שיהיה לכם יום טוב,
אה,
הפוסט הזה הוא לא לקריאה לילדים מתחת לגיל 25,
לא ציינתי את זה בהתחלה?!
 
 
 
 
 
 
נכתב על ידי , 2/8/2003 19:20  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נביילה.קום ב-3/8/2003 12:14



כינוי: 

מין: נקבה




32,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנביילה.קום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נביילה.קום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)