לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2003

הכוס שלך...


 
אני רוצה ללקק את הכוס שלך,
לשאוב את הרטיבות,
להרגיש את הלחות,
ללקק עד שיגמר לי הרוק בפה,
רק מהמחשבה על הכוס שלך נהיה לי רטוב...
אולי לשים לך שם קוביית קרח...
לשים את הלשון שלי בתוך הכוס שלך,
כן,כן,כן,
בכוס שלך!!!!!!!!!!
טוב,לא רוצה?
אז תביאי לי כוס משלי...
תמזגי לי דיאט קולה,טוב?
בלי לימון... תודה...
 
 
(נכתב בהשראת אחד הקוראים שבמדורינו....)
 
נכתב על ידי , 30/6/2003 17:36  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קטין ב-1/7/2003 18:57
 



נביילה חושפת את האמת


 
כל היום ישבו כולם בלי יוצא מן הכלל
לראות עם מי בגד הרב שגל
ואני בצד ישבתי
לא אמרתי כלום
חשבתי על איך
אשאיר את פי חתום
אך לא עוד
מצטערת יקיריי
זו אני,הנביילה שאת רב שגל,שידלתי ושיגלתי עד בלי די...
 
נכתב על ידי , 30/6/2003 16:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נביילה.קום ב-30/6/2003 17:50
 



PEMA


פוסט זה מוגדש לפמה
 
פמה פמה יקירתי
פמה פמה אהובתי
 
איך זה הלכת עם רב שגל
ולך מאיתנו לא אכפת בכלל
 
פמה פמה חמודתי
פמה פמה נשמתי
 
איך זה עשית את מה שעשית
לאליבי דאגת, את התחת כיסית
 
פמה פמה חמדתי
פמה פמה מתוקתי
 
למה דווקא עם רב שגל?
למה לא איתי בכלל?
 
פמה פמה בובונית
פמה פמה  דובונית
 
הכיצד עשתה את מה שעשתה?
פמה פמה - הכצעקתה??
נכתב על ידי , 30/6/2003 13:33  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היריב ב-30/6/2003 15:08
 



לרב שגל


הגיע הזמן שלכאן תגיע
אותי זה בהחלט הפתיע
 
שלקח לך יותר מחודש ועשרה ימים
להופיע פה ולהיות בעניינים
 
חייבת לומר שהייתה לי הפתעה
שלא הייתי בשבילך היחידה
 
לא ידעתי שאת חברותי ניסית
מה להגיד... יפה עשית
 
מאחר וחלקת עם כולם את ביצועי הבנות
הגיע הזמן לגלות כאן עוד סודות
 
חברות, ביצועי הרב שגל מדהימים
הוא יכול להמשיך ימים על גבי ימים
 
אוהב הוא מין עד מאוד
ניסה כבר כמעט את כל התנוחות
 
חסרה לו תנוחה אחת שאותה לא ניסה
(כנראה שלא מצא לו עוד אישה)
 
הלך וחיפש , שאל וביקש
מי איתו תהיה מוכנה להתרגש
 
כולן סירבו לו (וגם כולם)
אין מה לעשות.. הוא לא בן אדם מושלם
 
התחנן הוא לפני שאסכים איתו לעשות
את התנוחה ההיא.. היחידה שאותה לא יצא לו לנסות
 
סירבתי בעדינות, סירבתי ברכות
לתנוחה ההיא יש עבורי משמעות
 
הלך הוא לזקיינה התחנן, בכה ורקע ברגליו
צעק קילל, אך כל זאת לשווא.
 
סירבה היא לו בצורה מוחלטת
אמרה לו "חפש לך פרטנרית אחרת"
 
נסע לנביילה ביקש ושאל
אך היא לא רצתה לראותו כלל וכלל
 
מיואש עד מאוד לשמיינה נסע
אח.. איזו שטות הוא עשה
 
השמיינה אותו השפילה בטירוף
"נראה לך שאנסה? עם כזה גוף?"
 
"אתה לא מספיק שמן, אין ברירה
תעלה כמה קילוגרמים ותחזור בחזרה"
 
עד היום הוא מסתובב בכל העיר
מישהו מכם אותו מכיר?
 
מסתובב ומסתובב ומחפשת פרטנרית
שתנסה איתו לראשונה בחייו את התנוחה המיסיונרית
 
 
 
נכתב על ידי , 30/6/2003 10:15  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תמיר ב-30/6/2003 11:40
 



תפתחי-תסגרי-תפתחי


 
תפתחי רגליים,
תסגרי,
תרימי ת'ישבן,
עכשיו תפתחי ת'רגליים,
נו,
קשה?
לא כ"כ נורא נכון?
כשאת רוצה את יכולה...
תשכבי על הגב...
עכשיו על הבטן...
יופי- מרגישה? כואב? לא נורא,ככה זה.
ושוב,
לפתוח(אוי הרגליים,המפשעה,התחת-כואב...)
לפתוח,לסגור,לפתוח,לסגור
שוב עם התחת-תרימי תורידי,
מה אני? מריונטה?!
-לא. את לא מריונטה,את כמו כולן.
הא?!
- כן. מה חשבת שיש בשיעורי עיצוב בטן ישבן ירכיים?!!?!?!?!?!
 
נכתב על ידי , 29/6/2003 23:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-1/7/2003 10:41
 



פתיחה רחבה


שלום רב לכולם, נעים לי מאוד,
באתי לכאן לספר על הבנות.
הייתי עם הראשונה, השניה והשלישית,
אבל הכי הכי אהבתי את הרביעית.
 
הנשיימה אכן נשמה, טובה וענוגה,
מכל הבנות היא הכי עדינה.
לנשיימה בהתחלה לא כל כך הלך,
חזקיהו, בכל זאת, גדול כל כך.
 
כמה שניסינו, כל הזמן כאב,
לנשיימה הכוס לא ממש מורחב.
בסוף עברנו להשתמש בלשון,
ליקקנו זה לזו עד אור ראשון.
 
על הזקיינה צריך לאסור התפשטות,
לחזות בגופה העירום, הייתה זו טעות.
שדיה ארוכים ודקיקים, כוסה מדובלל,
היה לה גוף יפה, היה וחסל.
 
הכל השתנה כשרק עצמתי עיניים,
הבחורה יכולה לכתוב את הקמה סוטרא שתיים.
לזכותה יאמר שללא שיניים,
המציצות מוצלחות פי מאתיים.
 
הנביילה התגלתה כאגוז קשה לפיצוח,
מומלץ לפני זיון איתה לרכוש איזה ביטוח.
הבחורה מכירה את כל התנוחות,
לא מתפשרת, לא עושה הנחות.
 
היא המלכה ואתה, אתה תעבוד,
היא נסיכה, יש לתת לה כבוד.
ברגע שתציית יהיה לך רק טוב,
תראה, לא תרצה לעולם לעזוב.
 
מכולן הכי דאגתי מהשמנה,
להיות מתחתה זו ממש סכנה.
בהתחלה לא מצאתי את הכוס מרוב השומנים,
אבל מרגע שנכנסתי, נשארתי בפנים.
 
הבחורה רעבה, לא יודעת די,
אבל חבר'ה, השמיינה זה כדאי.
אנחנו גומרים וגומרים, עדיין ממשיכים,
עצרנו רק לרגע, שאקליד כמה מילים.
נכתב על ידי , 29/6/2003 18:26  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאל p-: ב-22/10/2005 16:25
 



החזרה מין הכפור


חזרתי מין הכפור
הייתי באיזה חור
 
היה עצוב וגם קשה
ונכון שזה לא יפה
 
לא להגיד לפני שנסעתי
אבל הנה אני - לכאן באתי
 
חזרתי לכאן במלוא כוחות
בכל הרעים שוב להכות
 
מוזר להגיד אבל התגעגעתי
(אולי בגלל זה בכלל חזרתי?)
 
אבל אני כאן ולא נראה לי שאלך
(אלא אם כן המצב יסתבך)
 
היה לי קר איפה שהייתי
(כל כך קר שמאוד חליתי)
 
מישהו מוכן ברוב טובו לי לממן
תרופות לשפעת (אפשר גם לגנוב מהשכן)
 
בכל מקרה , אינעל אבוק
לכל מי שחסרתי לו - בואו תביאו חיבוק!
נכתב על ידי , 29/6/2003 14:58  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נביילה.קום ב-29/6/2003 18:16
 



הא!! גם לנבלות יש לב!!!!!


 
"אל תלכי , אנחנו נהייה טובים

אל תלכי , אנחנו נקרא הכל וגם נגיב
אל תלכי, אנחנו כאן הרוב הדומם זה שמעריץ
אל תלכי, מי עוד יטיח את האמת בפנינו המכווצות מקור המזגן במשרד
אל תלכי, אנחנו מבקשים
בבקשה
נהייה טובים
ככה בשקט בפינה , אפילו לא תשימי לב שאנחנו כאן"
 
מוגדש לרותם שהבאתי לו בראש...
 


 
נכתב על ידי , 29/6/2003 14:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נביילה.קום ב-29/6/2003 18:17
 



פעילות אוראלית אינטנסיבית


 
- אני רוצה לנשק אותך.
- לא.
- למה לא?
- אני עסוקה.
- מה את עושה?
- אני באמצע פעילות אוראלית מאוד אינטנסיבית.
- המממממממממ.........
- מה "המממממממממ" ?
- המממממ... נשמע מעניין.
- כן. אבל אתה לא תזכה להנות ממנה.
- אבל למה?! מה עשיתי?!
- כלום, אני פשוט מסיימת אותה עוד מעט...
- בלעדיי?!
- כן,כמה זמן אפשר לחכות לך לסיגריה?!
 
נכתב על ידי , 28/6/2003 23:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חתוליתו'ש ב-29/6/2003 14:09
 



תפתחי כבר, כלבה...


 
"חם"
"אז תפתחי"
"בטוח שאתה רוצה?  אוי,כולי חמה..."
"נו?! את פותחת או לא?"
"לא"
"אבל חם... מותק... גם לי מתחיל להיות חם כאן..."
"מה,לפתוח? עכשיו? המממממממ........ אתה בטוח שאתה רוצה?"
"כן!! כן!!! כן!!!!!!!!!!"
"טוב ממי,רק בשבילך..."
"מה רק בשבילי? כושילירבאק,חם לך לא?! תפתחי כבר ת'מזגן... כלבה".
 
נכתב על ידי , 28/6/2003 23:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נביילה.קום ב-28/6/2003 23:30
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




32,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנביילה.קום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נביילה.קום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)