לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2003

שיר געגועים


לחברותי החמודות
לחברותי המתוקות
 
כן גם לך רב שגל
לא שכחתי אותך בכלל
 
רק רציתי להגיד שאני אליכם מתגעגעת
למה אותכם אני כבר לא שומעת?
 
השמיינה אותי נטשה
אני מניחה שהיא חששה
 
כנראה פוחדת מקשר מחייב
בגללה עכשיו כואב לי הלב
 
הנביילה חולה - לא מרגישה טוב
כנראה שאותי הפסיקה לאהוב
 
הזקיינה טוענת שאני לא לגילה
זה לא יפה ! איזו מגעילה!
 
רב שגל אותי לאנחות נטש
כנראה שגם לו היה חשש
 
אז יושבת אני כאן
מגרדת לי קצת את הזקן
 
תוהה למה זה כולם אותי נטשו לאנחה?
אולי הם הריחו שאני מסריחה?
 
מה אני אעשה, לא היה לי זמן להתקלח
וזו הסיבה שממני נודף הריח
 
מבטיחה לכם חברי - אתרחץ עכשיו
אז בואו - ותשנו כבר את המצב
 
 
 
 
נכתב על ידי , 30/7/2003 21:06  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמרלד ב-31/7/2003 13:34
 



זקיינה כאן!!


כאן זקיינה ביוזר של הנביילה!!
המצב קשה, יש נפגעים!!
נביילה חולה
נשיימה התחרפנה, כתבה 3 מילים באייסיקיו וברחה
שמיינה נעלמה
וזקיינה מאבדת את שפיותה (לפחות לא את שפיות...)
לכן, תפסתי פיקוד
והחלטתי לכתוב פוסט ביוזר של נביילה!!
הא!!
אני אראה לכן מה זה להעלם לי ככה כולן ביחד!!
לנטוש אותי פצועה בשדה הקרב
עם חירפון עמוק
וצורך עז בשינה מטורפת!!!!!
המממ....
זהו.
 
שלכם, ואוהבת תמיד תמיד... הזקיינה. comma
 
 
 
נכתב על ידי , 30/7/2003 14:31  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pema ב-30/7/2003 23:34
 



בא לי לקשקש


אני כמו קישקשתא מקשקשת קישקושים
כותבת כאן שטויות וגם הרבה הרבה שטויים
 
יושבת עם חיוך כזה דבילי על הפנים
רוצה לעוף הביתה ולהיכנס בין הסדינים
 
אני נמצאת עכשיו על סף עילפון
עייפה כמו אחרי נסיעה לצפון
 
לא אכלתי היום כלום חוץ ממלפפון
ואני מעופפת כמו עפיפון
 
אני חולמת על כרית ועל מיטה
אני מעייפות מתה
 
ואין לי שום מקום אחר לקשקש
אז תסבלו בשקט, עם טיפש
 
כואב לי כל הגוף
אני צריכה מסאז'
 
ואיזה חצוף
עשה עלי הומאז'. (מה??!?)
 
בקיצור בלה בלה בלה בלה בלה בלה לישון!!!
נכתב על ידי , 30/7/2003 13:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סופרמן ב-30/7/2003 14:59
 



גומי צהוב


לזקיינה היה גומי צהוב.
והוא היה אלסטי וגמיש
נמתח ימינה.
נמתח שמאלה.
אף פעם לא נקרע. (אבל ליתר ביטחון אני לוקחת גם גלולות).
לזקיינה היה גומי צהוב.
והיתה לו צורה עגולה ומשונה כזאת, עם שפיץ בקצה.
אם מנפחים אותו הוא נהיה דק
ומוציא אוויר בקול של פלוץ ריחני במיוחד.
לזקיינה היה גומי צהוב שהיא אהבה מאוד.
היא שיחקה איתו בכל הזדמנות
ועשתה בו צורות אלסטיות של אברי מין שונים ומשונים.
הזקיינה נקשרה מאוד אל הגומי הצהוב שלה.
ואז הגיע בחור די גדול.
בחור גדול, אבל עם זין בגודל סיכה.
מה אגיד ומה אומר,
סיכות ובלונים לא הולכים ביחד...
 
 
נכתב על ידי , 30/7/2003 08:27  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-30/7/2003 17:30
 



חשיפה


 
יו יו מה שהולך פה....
חתולת רחוב התפטרה בשיא הטימטום כי הצביץ חשף אותה-יופי אהבלה...
ומי עוד חשף ?
נו נו...
האקס שלה...
בטח חשב שאם היא הולכת הוא יכול לקבל את הקרדיט.
נו מילא... עוד אחד חסר חיים...
יאללה- קבלו אותו
 
נכתב על ידי , 30/7/2003 00:42  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-3/8/2003 07:56
 



רטוב כאן סוף סוף...


 
סוף סוף יש במי להכנס במקום היבש הזה!!!
הצביץ חסר השפיץ, וואלה, עצבנת גם אותי!
ואני בכלל בחורה מאוד סבלנית (עלק).
צ'מעו סיפור...
חתולת רחוב, נו, עוד אחת שכותבת כאן בערך מההתחלה של ישרא, לא כותבת מי יודע מה, אבל נו... יש גם כאלה... (וזה גם לא ממש קשור לנושא) אוקצור, הבחורה מסתבר, בעוד טיילה לה בנחלת בנימין, נפלו עיניה, על הצביץ חסר השפיץ, והלכה להגיד שלום (כי היא כנראה, בניגוד אלינו, מאוד נחמדה... ונאיבית לחלוטין, מסתבר).
אז מה עשה המכוער? חיכה שתסובב אליו את הגב ודפק לה בוק מטורף, בטח כדי שיהיה לו על מה לפנטז בלילה... ומכיוון שהוא כנראה באמת חסר שפיץ ונראה כמו עציץ, החליט את התמונה ההיא להפיץ...
והחתולה שבבלוגו חזרה להציץ, מצאה את תמונתה מככבת, מיד מחזור הדם האיץ, האדרנלין את כמותו הקפיץ, מהעיניים הנוזל השפריץ (נא לזכור שבכלל קוראים לה מיץ).
אז אני מנצלת את ההזדמנות הזאת, כדי להודיע קבל עם ובלוגייה ש:
הכל חוזר עליך וקקה בידיך!!
ומי שמתעסק בקקה מתלכלך....
(ויש לי קצת בחיתול, אם מישהו מעוניין)...
טוב, הוצאתי עצביי, עכשיו נחזור לענייני (לאונן, יענו).
יום נעים לכולכם (חוץ ממך, יא צביץ חסר שפיץ, אמן שלעולם יותר לא תשפריץ ושכל בחורה עליך תפליץ!!!!!)\
שלכם, זקיינה.ציץ!
 
נכתב על ידי , 28/7/2003 19:41  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של on&off ב-30/7/2003 16:46
 



הו גיבור שלי


 
הריעו כולם לרב שגל כי הוא גיבור,
הוציא אותי מהחושך אל האור.
הראה לי דברים שרק הוא יכול,
איתו ראיתי בפעם הראשונה סרט כחול
(יבוא הרב שגל ויאמר שעבורו זה היה
בעצם,למעשה,סרט אימה...)
רב שגל,רב שגל,
איך אוכל להודות לך בכלל?
אני רק נבלה,בין המון נשים ובחורות,
איך איתן אוכל להתחרות??
רב שגל יקירי,
אתה הוא גיבורי,
אני כ"כ מתרגשת,ומרוב שמחה,
הופס למטה נהייתי רטובה...
רב שגל גיבור עולם,
אתה בא לסיבוב? המזרון שלי כבר חם...
 
 
מוגדש ברוב כבוד לרב שגל
 
נכתב על ידי , 27/7/2003 19:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Princess Leia ב-27/7/2003 22:31
 



יקיר הנבלה


 










יפה לכן...


אז אני מאחל ושולח לכן 2 מזל טוב


(לא חוכמה כי היה מבצע.. השני ב 30%


אבל לכן בטח זה לא משנה..


מזל טוב


רותם








 


 


רותם,


נביילה אוהבתותך!!!


 
נכתב על ידי , 27/7/2003 18:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רותם ב-29/7/2003 09:17
 



חוצפה


 
יאללה גם כן נורית הזו....
עשתה טובה ששמה אצלה ציטוט שלנו-
חוצפנית!!!
מה זה בסוף?
אני רוצה את הציטוט שלי במקום הראשון!!!
לפני שמתייאשים לקרוא את הפוסט הזה,ברור?
אחרת אני פותחת עלייך מלחמת חורמה.
בינתיים,זה הלינק- http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=6699&blogcode=94999
 
נכתב על ידי , 25/7/2003 19:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Princess Leia ב-27/7/2003 22:30
 



משחק החיים


 
או קיי,מאחר ויש לי היגיון בריא מדי ישבתי וחשבתי על הסידרה הדי מוצלחת הזו אם יותר לי לומר...
מסקנות הוועדה שישבה במוחי:
 
ירון בן 24+ בזה אי אפשר לטעות.
אם מיכל ושאול עשו טעות לפני 25 שנה אז אחרי 9 חודשים נולד ירון.
אז היום הוא בן 24+.
זה רק אומר שליה היא בת 24+ פחות יום מינימום. כי יש אופציה ששאול זיין את נירה מיד אחרי שמיכל הלכה.
נניח.
אז מה זה אומר על ליה? שהיא התחתנה עם קובי כשהיתה בת 21 אם לא פחות?
לבת כמה זה הופך את ריקי?
כי אם ריקי יותר גדולה מליה זה אומר שליה התחתנה עם קובי בגיל 20 אם לא פחות.
אז בת כמה ריקי? בת כמה ליה?
ולמה יוצרי הסדרה לא יכלו להפוך את הטעות הזו ל"לפני 30 שנה" או 28? כדי שזה יהיה יותר הגיוני?
 
הא?!
חומר למחשבה מאת נביילה...
 
נכתב על ידי , 25/7/2003 19:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss la bitch ב-27/7/2003 11:44
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה




32,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנביילה.קום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נביילה.קום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)