לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing's gonna change my world


Sounds of laughter shades of life are ringing through my open ears view inciting and inviting me... Limitless undying love which shines around me like a million suns It calls me on and on across the universe...

כינוי:  אני:P

בת: 97

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

...


מוזר שכל מצב הרוח שלי קם ונופל על נוכחותו של גבר בחיי.

לא גבר. אהבה.

האם באמת על זה מתבסס כל האושר שלי?

כנראה שכן.

הפכתי לאדם הרבה יותר שמח מאז נפלה עליי האהבה הזו.

אולי קצת התרחקתי מהעולם שלי

ואולי אני קצת שונה,

אבל בחיים לא הרגשתי יותר שלמה

מאשר שאני איתו.

או בלעדיו.

בחיים לא הרגשתי כלכך מלאת אהבה.

 

 

אני כלכך אוהבת.

נכתב על ידי אני:P , 7/3/2007 23:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)