לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Loney girls


סתם עוד בלוג רגיל שחופר לכם אבל אתם חייבים להיכנס כי הוא של חברה שלכם...סתם... איכככ....

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 353693511 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009


 

ציטוטים מהטיול:

 

אני:"שוהם, היית חברה של מאי?"

שוהם:"כן"

אני:"איכככ מי בכלל חבר של מאי!!!"

 

נועם המפגר עם הבעיות:" אני רוצה לתת את החליל לאחותי הקטנה!"

אני:"יש לך אחות?"

נועם המפגר עם הבעיות:" כן!"

אני:"אהה... חשבתי שאחרי הילד הראשון להורים שלך נמאס..."

 

מישהו מפגר שאני לא זוכרת איך קוראים לו:"תהילה המכוערת (הכוונה לעתליה)"

עתליה עונה בצעקות:"אתה מכוער! לך להזדיין!!!"

 

אני:" הוא חתיך..."

שלי:" מאוד חתיך"

אני:"כן, במיוחד שהוא שם את הידיים בכיסים..."

 

שלי:" אני..."

אני:" מלכה?"

שלי:" לא, שוקי!"

 

רואות מישהו עם צעיף עליז

 צועקות אליו:" עליזי!!"

 

שלי:" אדון שוקו הולך לבקר חבר שלו, אדון שוקו אחר... כרמל!"

 

משימה למצוא שלושה כורדים

אני:" אתה כורדי"

מישהו:" לא"

אני:" אתה יכול להתחזות לכורדי?"

 

סתם מקבץ מגניב מהטיול שרציתי להעלות...

בתכלס היינו חמש בנות אז קרו דברים מצחיקים♥

היה טיול כיף, אוהבת אתכם!!!

 

 

 

 

נכתב על ידי , 13/4/2009 10:08  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRon Marx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ron Marx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)