לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Loney girls


סתם עוד בלוג רגיל שחופר לכם אבל אתם חייבים להיכנס כי הוא של חברה שלכם...סתם... איכככ....

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 353693511 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009


טוב, נו.... שכנעתם אותי.... למרות שזה היה רק שלושה תגובות...

למרות שכן אהבתי לכתוב, סתם פשוט לא היה לי כוח להמשיך...

טוב! הנה אני, חזרתי!!! והמומינים איתי-

חחח... סתם...♥

הייתי אמורה לקבל פלאפון חדש אבל כנראה שאני יקבל אותו רק בשבוע הבא...

אני עוברת חדר, (מרגש!!!) סוף סוף יהיה לי חדר גדול ו-LCD אני ממש מתרגשת!!!

(אחמ'מתנות-חנוכת-חדר-יתקבלו-בברכה'אחמ)

סוף סוף אני אוכל לתלות את הפוסטרי שיש לי ואני אוכל לקנות מיני מקרר!!!!!

 

מיני מקרר!!!!

 

מיני מקרר.... חלום חיי...

סתם... מה אני צריכה מיני מקרר.... נתחיל עם מכונת סוכריות!!!

נפטרתי ממלא בגדים היום.... אין לי מושג מה אני אעשה איתם...

ועכשיו להודעה מיוחדת!!! אני צריכה עגילים!!!!!

יש לי רק זוג אחד והוא לא כל כך יפה... אוףף....

לא נורא... אני ישיג...♥

אנחנו הולכים לעשות ממש שנוי בבית, בואו אני יסביר לכם:

 

תום עובר לדירה בקיבוץ והחדר שלו בקומה למעלה פנוי, גיא שגר בחדר ורוד בגלל שאני תקעתי אותו שם כי פחדתי מרוחות רפאים עובר לחדר של תום, אני עוברת לחדר הורוד בתקווה שלא יהיו שם רוחות רפאים, אור עובר לחדר הקטן המצומצם והכחול שלי למטה ובגלל שאור משאיר חדר פנוי אז ההורים שלי רוצים לשבור את הקיר ולעשות פינת אוכל יותר גדולה מה שנשמע נחמד וגם מגרה... מוזר...

 

היה נחמד לדבר איתכם, ביי, רון♥

 

נכתב על ידי , 24/4/2009 17:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRon Marx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ron Marx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)