לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Loney girls


סתם עוד בלוג רגיל שחופר לכם אבל אתם חייבים להיכנס כי הוא של חברה שלכם...סתם... איכככ....

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 353693511 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


בשביל שלי, דמדומים...(סרט אדיר!!!)

 

אתמול נפגשתי עם עדן שלי ברוך ועתליה ואז הלכתי לישון אצל שלי כי עדן לא יכלה....

היה כיף, הספקנו להשלים עכשיו כבר נעלמו לי כאבי הבטן, כנראה זה היה מלחץ...

אני ושלי ראינו "דמדומים" במחשב נייד של שלי ו.....

זה פשוט סרט אדיר!!! כזה גדול!!!

אדוארד כזה חתיך פשוט בא לי לעשות אותו!!!

אני חייבת אדוארד משלי....

אוףףף...

החיים קשים...

אפילו סאני אומר שרואים עליי שאני צריכה חבר....

בחיים לא הרגשתי ככה..

אני רוצה שמישהו יחבק אותי ויתן לי נשיקה על הראש כשאני יהיה עצובה....

למה אני חיה בסרט?

תמשיכו את חייכם כרגיל ואני ימשיך לאכול שוקולד במחשבות על אדוארד...

אההה... אדוארד♥

 

נכתב על ידי , 20/3/2009 17:18  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי, סורי שלא עדכנתי איזה יומיים אז אני יתחיל מהשבוע של פורים...

מיקה באה לעברון ופגשה אותי (מרגש, הא?) ואני כמובן התרגשתי!!!

אחר כך הלכנו לשלי ועדן וברוך ומיקה הכירה אותם והיה ממש נחמד!!

אחר כך הלכנו למיכצ'ו וגם עדן ושלי באו והיה ממש נחמד...
וכמובן שאחר כך הלכנו לתל אביב וקניתי פוסטר ע-נ-ק-י!!! טוב, לא כזה גדול...

ואני ומיכצ'ו הצטלמנו למתנה של דפנה והיה ממש כיף ואני כל כך אוהבת לבוא למיקה ממש כיף אצלה!!!(love you mika!!)

נכתב על ידי , 16/3/2009 13:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נסעתי לטיול בנגב ביום חמישי.

ישנתי שם עד יום שישי וביום שישי עשיתי טיול אופניים וטיול סוסים.

היה ממש כיף!

למרות שזה לא אמור לעניין אתכם כי זה טיול משפחתי אבל שיהיה...

היה קטע כזה בטיול אופניים שיש כאלה עליות וירידות כמו ברכבת הרים... זה כזה מגניב!!!

אולי תחשבו שאני ילדה מוזרה אבל אני אוהבת לרכב על אופניים, מה לעשות?!?!

נעסנו לשם עם עוד משפחה שיש להם בת ממש חמודה בגיל שש שיש לה עיניים ממש ממש אבל ממש יפות!!

כשמסתכלים לעיניים האלה זה מהפנט.... אתה כאילו מקשיב רק למה שהיא אומרת ולא לכל הרעשים שמסביב...

הלוואי והיו לי עיניים כמו שלה...

יש לה עיניים ממש כאלה...אני לא צוחקת...

סורי אם התמונה יצאה גדולה מדי...

תשאירו תגובות..♥

נכתב על ידי , 7/3/2009 18:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ריבים עם חברות טובות זה ממש לא כיף...

כשאת עצובה תמיד יש לך לאן ללכת...

כשאני רבה עם חברה שלי אני בד"כ הולכת למקום בבית ספר שחרטנו- BFF ומסתכלת עליו שעתיים ומנסה להבין איך ה- BFF נעלם לנו...

בתחילת השנה בכיתי הרבה... אני אוהבת לבכות... זה פורק את הכל...

כשחבר שלי נפרד ממני, לא יצא לי לבכות הרבה, בגלל זה גם לא יצא לי להתגבר עליו...

עכשיו כבר אין לי כוח לבכות! מחר יש לפיצקוש יום הולדת ואני צריכה לכתוב לה ברכה...

בתכלס, אני חברה ממש טובה שלה... עד עכשיו לא הבנתי את זה... אני מכירה אותה מכיתה א' וכדאי שאני יתיחס אליה יותר ברצינות... היא חברה שלי, לא?

צריכה ללכת לכתוב לה ברכה... מזל טוב (אין לה בלוג והיא לא יכולה לראות את זה איזה טיפשה אני..)

כשאני עצובה אני בד"כ חושבת או בוכה... אני חושבת המון... אני יכולה להיות בשקט במשך שעתיים ולא לאמר מילה למרות שאני בדרך כלל מדברת הרבה

 

נכתב על ידי , 2/3/2009 14:48  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRon Marx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ron Marx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)