לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

האוכל הרס .


שמנה.

Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

נו כבבר


טוב אז היום אכלתי גמבה אדומה אחת, 2 עגבניות ,מלפפון אחד וגזר.
הכול ירקות אבל אני יספור  בכול זאת תקלוריות יוצא ביחד 150 קל' בערך.
זה בסדר.

בע אני עכשיו 54.2 אם מחר אני יותר מ54 אני יתאכזב \:

שמנה פרה .

בהצלחה 3>
נכתב על ידי , 27/6/2010 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אכלתי קצת.


אכלתי,5 פטריות שזה 5 קל' או קצת פחות.
פרגית קטנה שזה בערך 50 ועוד הקפה 20
נעגל ,80 קל' גם בסדר,מספק אותי,רק שאני לא יאכל עוד ויהיה בסדר.
עוד מעט אני עובדת ,מחר אני יחזור הבייתה בבוקר ואני מקווה שחבר שלי יבוא אלי ,יום שני יש לנו חודשיים,יפה לנו ששרדנו.

טוב יש לי ידיים מגעילות,יריכיים  ענקיות ואני באמת מתכוונת לזה ובטן נשפכת, התיאורים האלה גורמין לי לבחילה אבל זו אני.

לא נורא אני לא מתבכיינת ,אני יצליח לשנות אותי ,הכול בי .

בהצלחה כולן 3>
נכתב על ידי , 26/6/2010 18:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איכ


ממש לא מעניין אותי  אם מישהו קורא פה או לא,באמת שהפעם זה לא מעניין.
אני רק יכולה להגיד שאסור לי לוותר ואני חייבת להישאר בשליטה.
אני חייבת להבין שאוכל נועד לבנות רזות,לא לי בכול מקרה.
היום אני לא מתכוונת לאכול ,אתמול הגזמתי,אתמול אכלתי דיי הרבה פופקורן וקוסקוס ושניצל בערב.
כבר שבועיים לא אכלתי ככה ,דוחה ממש.
אבל היום אני יחפה על זה ,קמתי ב  10 וחצי למרות שאתמול נירדמתי רק ב4 וישלי היום עוד עבודה בערב.
לא משנה,עד עכשיו שתיתי נסקפה עם 2 סוכרסית וחלב 1 % שומן שזה בערך 20 קל'.
אני לא מתוונת לעבור את ה60 או 70 קל' היום

אתמול ניפגשתי עם האקס שלי שהיינו קצת פחות משנה ביחד,לא ידועת למה רציתי ליראות אותו אבל רציתי.
יש לי כבר חבר אחר ואנחנו עוד יומיים חודשיים ביחד ובכול זאת אני לא יודעת מה אני מרגישה לאקס שלי ,לא ניראה לי שאני עוד אוהבת אותו כי קשה לי לאהוב אנשים שלא אוהבים אותי בחזרה אז זה קצת מנחם לדעת שאת האקס אני לא אוהבת (ניראה לי) ואת החבר החדש שלי אני אוהבת . חחח ככה זה אמור להיות

לא משנה ראיתי אתמול בלילה את הסרט "להיתמודד עם אנורקסיה"
סרט טוב,לאדעת לי הוא נתן מוטיבצייה לא ריחק אותי מההפרעה שלי ,זה מוזר?

http://yes.walla.co.il/?w=2/7823/1672524
זה הסרט.

יאלה עפתי להכין קפה שני להיתעורר עוד קצת, אחרי הקפה הזה ישלי עוד אחד אחרון וזהו להיום, כלום לא יכנס לפה שלי.
 
אני כניראה יעדכן בערב שוב אם כבר לעדכן,אני זוכרת שפעם שהיתי מעדכנת שאלה אותי אחת איך זה להיות בשלוותא והיא אמרה שהיא הולכת להיתאשפז שם במחלקת נוער אצל הפסיכיאטר שהייה הפסיכיאטר שלי,אבל היא נעלמה מאז שהיא באישפוז כבר איזה כמה חודשים טובים

לא משנה ,נתראה בערב .

נכתב על ידי , 26/6/2010 12:48  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

12,486
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs.Nothing-to be thin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs.Nothing-to be thin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)