לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blue moon


שירם... שירים... שירים..

כינוי:  Lyla18

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

אחח עוד פוסט


זהו נמאס לי.. לא כתבתי כבר יותר משבועיים

אין איבדתי את זה ...

אני לא יודעת לכתוב.. קמתי בבוקר וזהו! פשוט הפסקתי לכתוב... זה כל כך דפוק אני יודעת..

 

הנה שיר שאני ממש אוהבת : writing to reach you /travis

 

Every day I wake up and it's Sunday
Whatever's in my head won't go away
The radio is playing all the usual
And what's a wonderwall anyway

Because my inside is outside
My right side's on the left side
'Cos I'm writing to reach you
But I might never reach you
I long to teach you about you
But that's not you

It's good to know that you are home for Christmas
It's good to know that you are doing well
It's good to know that you all know I'm hurting
It's good to know I'm feeling not so well

Because my inside is outside
My right side's on the left side
'Cos I'm writing to reach you
But I might never reach you
I long to teach you about you
But that's not you
Do you know it's true
And that won't do

Maybe then tomorrow will be Monday
And whatever's in my head should go away
Still the radio keeps playing all the usual
And what's a wonderwall anyway

אני אוהבת את השיר הזה בגלל המילים שלו.. אני חושבת שהם מתייחסים בשיר לאואזיס.. בכל מקרה אני אפסיק לחפור..

 

 

נכתב על ידי Lyla18 , 15/3/2009 22:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



love sucks!!


 

אני רואה אותו

 

כל הלילה אני חולמת עליך

שתבוא להציל אותי

כמו נסיך ונסיכה

וכל היום אני חושבת עליך

כשתבוא אוריד את המסיכה

 

בנשף נרקוד כל הלילה

אני אאחוז בידך

וכולם יבהו בנו

אך רק אני אהיה שלך

 

...............

...............

 ואז הוא עוזב..   

.............

...............

איך להכין את עצמי לכאב

לדעת שיום אחד אותי אתה עוזב

מכניס את הזכרונות למזוודה

וסוגר את המגירה......

 

........................

 

וכשהחיים שוב דופקים אותי

מסביב הכל רק רע

אני יודעת שאתה היחיד שם בשבילי

אבל אליי אתה מזמן לא בא..

 

 

 

ולי אף אחד כבר לא דואג

מדברת לעצמי , משתגעת

לא יודעת איך ולמה

אני לבד.. מתגעגעת...

 

 

 

 

נכתב על ידי Lyla18 , 6/3/2009 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיניים כחולות


עיניים כחולות

שדות ירוקים

את יושבת במרפסת

תוהה על החיים

מתי האור יפציע

מדוע יש רשעים

כל כך קטנה

חסרת ישע

עם ניסיון של שנים

 

כשהרוע מתקרב

את מתכנסת בתוך עצמך

השמים משחירים

כל עולמך חרב

ללא עזרה מבחוץ

אין אדם שיגן

לבדך במרפסת

אין על מי להישען.

 

 

 

 

 

אילו יכולתי להסביר לך

שהעולם אינו תמים

אילו יכולתי לספר לך

שככה זה בחיים

אם יכולתי לומר לך

שלפעמים השחור מנצח,

אם יכולתי לספר לך

שאני אף פעם לא שמח

נכתב על ידי Lyla18 , 2/3/2009 13:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLyla18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lyla18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)