לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

our angels are crying, but we're getting wet



כינוי: 

בן: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

קרנבל מסיכות


למה אנשים מרגישים צורך להחביא את אישיותם בקרנבל המסיכות?

למה אנחנו לא יכולים להיות חשופים ואמיתיים?

מאיפה כל הצביעות הזו? וסוף סוף, יש חג שמעודד אץ האדם להיות מישו אחר, יישות שהוא אינה מאמין בה.

גם אני נופל קורבן מדיי שנה לקרנבל המסיכות, ומשנה את דמותי, את חיצוניותי- ואנשים מחמיאים לי.

אם אתם שואלים אותי, זהו חג אשר נוגד כל מה שהנפש האנושית רוצה, ולמרות שישנם אנשים שרצונם להיות אדם אחר, צריך לדכא רצון זה וללמד אותם להיות שלמים עם עצמם.

 

בקרנבל המסיכות, כולנו עוטים דמויות ומתכחשים לעצמנו.

בקרנבל המסיכות, כולנו נהיים זרים לעצמנו ולאחרים.

בקרנבל המסיכות, אנו מאבדים את עצמנו לעולם אחר, יום אחד בשנה, שבו כולנו צוללים לתוהו ובבוהו מוחלט.

בקרנבל המסיכות, כולנו, עוטים מסיכה.

נכתב על ידי , 27/2/2009 21:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



dear mister president/ pink


Dear Mr. President
Come take a walk with me
Let's pretend we're just two people and
You're not better than me
I'd like to ask you some questions if we can speak honestly

What do you feel when you see all the homeless on the street
Who do you pray for at night before you go to sleep
What do you feel when you look in the mirror
Are you proud

How do you sleep while the rest of us cry
How do you dream when a mother has no chance to say goodbye
How do you walk with your head held high
Can you even look me in the eye
And tell me why

Dear Mr. President
Were you a lonely boy
Are you a lonely boy
Are you a lonely boy
How can you say
No child is left behind
We're not dumb and we're not blind
They're all sitting in your cells
While you pay the road to hell

נכתב על ידי , 27/2/2009 10:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הולך


אני הולך,

אני הולך, אל הלא נודע אל מקומות שרגל אנושית עוד לא דרכה בהם.

אני הולך, למקום שבו הכל שליו וסוער באותו הזמן למקום שבו אין ניגודים.

אני הולך, אל מקום בו השירים הם כאוויר, והמוזיקה היא דם.

אני הולך, למקום בו ישנם צבעים שלא נראו מעולם- והם יפים.

האם תבואי?

אני עוזב,

אני עוזב, עוזב מקום המוני כל כך שהמקוריות נתפסת כדבר פסול.

אני עוזב, עוזב מקום בו הפילוג הורג אותנו מבפנים ולא מפסיק.

אני עוזב, מקום בו לא נשמע ניגון מהלב כבר יותר מידי זמן.

אני עוזב, מקום בו הכל אפור וכל הצבעים גורשו, ואיתם הרגשות.

והמטרה מקדשת את האמצעים.

 

נכתב על ידי , 26/2/2009 23:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עמקים וגבעות


את הולכת בגבעות, שאננה, והשמש- השמש כבר שקעה.

מהרהרת בחייך ושואלת מה השתבש? בטח תאשימי אותי.. זה תמיד היה כך

את כומהת אל השמש, אל חומה, אל תחושת ההגנה שהיא נתנה לך, אבל זה היה בעבר. לפני, את יודעת...

 

אני הולך בעמקים, רחוק ממך, בצד השני, ומעליי השמש- השמש בזריחה.

בתחושת העילוי אני חושב עלייך, והיא נעלמת, הפחד מתפרץ.

אני רועד, מה עשית שגרם לדברים להיות כך? אני מפחד ליפול בחזרה, להרים הקרים כקרח...

 

שנינו בעולמות שונים, אך בכל זאת החיבור קיים, ואני רוצה שהוא יעלם- לתמיד.

נכתב על ידי , 25/2/2009 18:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust normal me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just normal me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)