לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~החיים המ(ש)עממים שלי~




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

ניראה ששוב החיים שלי מסתבכים.. וכו'.. P: || עריכה


הנה שוב רבתי עם החברה הכי טובה שלי..
אני חושבת שהפעם אני לא כל כך אשמה..
כאילו רק הצבתי אותה מול העובדות..
אולי באמת אני צריכה לתת לה קצת חופש ממני..
אולי אנחנו חברות הכי טובות אבל כשחושבים על זה אולי אני קצת מתעלקת.. =\
אני חושבת שאני אתן לה קצת זמן לעצמה, לחשוב.

אתמול כמעט ונפרדנו, אני ודביר. 
(אנחנו כבר איזה שבוע וחצי והוא בא לפה יומשני והביא לי מתנה איזה חמווודדד 3:)
בת הדוד שלי אמרה לי שהוא טיפוס של קשר רציני..
והיא יודעת שאני לא כזאת,
אז היא אמרה לי שאם הוא רק בשביל ה"סטוץ" P:
אז כדאי שאני אחתוך את זה עכשיו כי הוא בנאדם רגיש ועדין כזה ואם הוא ממש יתאהב בי , ממש יכאב לו כשאני אפרד ממנו..
הייתי די בשוק ברגע שהיא אמרה לי שיש סיכוי שניפרד.. >:
אבל בסופו של דבר דיברתי איתו ישירות על זה וניראה שאנחנו לאניפרדים <:
יאי לי ^_^

בזמן האחרון התחלתי להסתובב עם מאור, ידיד ילדות שלי שמעולם לא ממש הייתי בקשר טואוב איתו..
נחמד איתו <: ניראה שאני אאמץ ת'רעיון ^_^

אתמול ראיתי חברה שלי מבית הספר (בת-אל הסקסית) וסיפרתי על דביר וזה..
 ו2 חברות מבית הספר היסודי <:
היה נחמד ^_^

יש סיכוי שאני אעבור מהבצפר המסרוח שלי לבצפר פחות מסרוח ..
אבל גם דתי -_-
טוב נו.. העיקר לעוף משם >_>

אז נחזור לעניין החברה הטובה..
אני באמת לא רוצה לנתק קשר איתהה אני מתה עליייההההההההה..
רציתי אתמול לשלוח לה הודעה לפלאפון אבל לא ממש היה לי מאיפה..=\

יומשישי הזה ניראה לי אני אצא עם ליאור והחבר'ה..
מצאתי ת'מספר פלאפון שלו ועכשיו אני יכולה להתקשר אליו <:
אני מקווה רק שלא יחזור לי כלום אליו כי אני לא יודעת הוא לא יוצא לי מהראש =\

טוב זה ככה בקצרה כי ככה אני , אין לי כח לפרטים XD
אז יאללה ביי..
ותאחלו לי בהצלחה ^_^



עריכה:
אז ניראה שהשלמתי עם הסקסית שלי.. <:
איכשהו XD
בצורה שלא ממש הבנתי איך זה קרה 0.0
בואנה יש לה ידיד מלחיץ תחתונים אין דברים כאלה 0.0

ניראה לי אני לא אצא עם ליאור בסוף..
לא בא לי לצאת בכלל =\

נממ משו מוזר קרה היום עם דביר..
ניראה לי פגעתי בו או משו o_O
נכתב על ידי , 23/7/2009 18:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אייל\דביר? || משעמם לי XD


אז אייל בא לנתיבות כבר פעמיים..
אתמול נפרדתי ממנו לאחר ששלשום הוא בא לפה..
זה היה כל כך פאקינג קשה..
אבל אני לא יודעת למה 0.0
כיכיכיכי
לא ניראה לי שאהבתי אותו (?)
=\

אבל פאק!
לא ניפרדתי ממנו כי רציתי O.O"
ניפרדתי ממנו בגלל גורמים חיצוניים..
אני כזאת מטומטמת *דופקת'ראשבקיר*
אבלאבל..
אחרי כל מה שהוא עולל לי >:
אני לא יודעתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 

יש את המושלם ההוא שבת דודה שלי רוצה לשדך לי...
ובא לי עלייווווו DDD:
הוא גם גר קרוב יותר מאייל..
הוא הרבה יותר סקסי מאייל..
הווו הרבההההה יותר..
למרות שלאייל היה שיער ארוך טילים ולדביר לא..
אבל הוא מאריך DD:
גם בלי קשר אליי XD
יאייי ^_^
נימנימנימ אז אני הולכת על דביר XD

אמא שלי הכלבה הזאתי אמרה לאח שלי לנעול את המחשב מהסיבה הרגילה והמטומטמת..
שאני "צריכה לתרגל במתמטיקה".. כאילו..
COME ON =_=
do me a favor.. <_<
אז היה לי משעמם ענבים 
אז הלכתי לצייר כל מיני שטויות בצבעי מים XD
אז ציירתי את ששי> החתול הסקסי שלי 3:
ויצא לי מאזה מאגניב 3:
והראתי את זה לאמא שלי, אחותי ואחי,
והם בכלל לא הנידו עפעף =_=
תודה באמת על התמיכה ..
בני זונות =_=

אז אחרי זה ציירתי משו אחר ..






בנתיים..
אני עסוקה בלשוחח עם שאנשאן הסקסית אז ביי אחים שלו D:



נכתב על ידי , 9/7/2009 15:14  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




997
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImma kick your ass אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Imma kick your ass ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)