לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009


Flashing Graphics

 

היווווו^ק

 

מקוווורה ???!

מממ אצלי יכככול להיות יותר בסדר.. XD

הלכתי היייום ב12 הביייתה מהבצפפר...

הייה משעמםם ^ טייייילים !

אז עמית ושחר ועומר באו..היה דייי כיייף!

יש מצצב מחר [שבבת]

נללך לתל אביב או לראשון..

אווווופ אני חולה :[

בינתיייייים אני מצלמת תמוננננות חיחיחי ><

זה מה שעושים כשמשעמממם ולבד בבית!

 

הייייתי היום בבוקר אצל אראל...

הווווא היה לבוווווש  +מדהים + !!! ><

דמייייינו לבד אייך ~ הווא היה לבווווש חייחיח :}

וווווואי אבל באלי ללכת הייום לתל אביב לקנות

כמה דברים -חדשים ! =]

שלחו לי מכתבים מאיזה מעריץ סודי.. הוווא מפחיד אותי!

הוווא קורא לי יפיופה,חיימשלי,כפרה שלי,יפשלי..

אני יתלונננננן למשטרה !! P:

טווווווב אני לא יודעת למה להתחפפפש..

לחתולה התחפשתי,לרקדנית בטן גם,לנסיכה,לכלה,לקלאופטרה...

איייין כבר למה להתחפפפפש !

אלונה הצייייעה לי ליתחפפש איתה ביחחחד למיני מאווס חייח !!

ראיייתי תמונה של התחפושששת..! חמווווד ~ רצחח ><,

אני יצתלם בפורים וככבר תראו למה יתחפשתי :]]]]]]]

העגייייל באף דרך אגב ממממזה חמווד לי ~!~

טוווווב באלי כמה תמונות חמודדדות מהיייום :

 

 

 
 
 
 
טווווווב שמתי ..
גיבווווו !!
בהבי אנשוווווושים [3 >]
 

 

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 27/2/2009 09:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)