לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

3/2009

הייייי בללא'ט


היייי.

שוווב אני -מאוווהבת!

אוווף..אני כזאת מטומטמת שרבתי עם רוועי בגלל

פגייישה מטוופשת! עד איפפפפה הגענו?!?!?!

הייייום הייתי בעדלאידע.

היייה ^מעפפפפפפן^ רצח!

בלא'ט הפלאפון החילופי מעצבן אותי! אין בו מוווזיק ומצלמה.! ררררררר "><"

מה אני עושה אם רווועי?!!

הוווא ידיד כ"כ כ"כ טווווווב שלי ואני חווולה עלייו!

* והדבר האחרווון שאני רוצה זה לאבד אותו :'(

תציייעו רעיוונות בתגווובות.

וכמו שהבטחתי ייש תמונות מפוווריםםםםם !

-בסווווף חחעעעעע P=

נהנהננההנהנהנהננהנהה תחכוו!

בסווף התחפשתי ל...שטנית XD

כוולם חשבו שזה שד ...טמבלייייים!

רווואים שזה שטטן אז מה~ הם סתם!??

פ'חחח ג'חחח ט'חחח

D=

מהיווום אני לא יוצאת מהבית בלי עיפרון שחור\חום בעינייים! החלטתי חחח..וכמובן מעל זה מסקרה :]

שחווווורה בלבד!!!

לא יודעת למה,אני רוצה לעשות שינוי..

להתחיל להשקיייע סופסוף בלימווודים כמו שצצריך[מה שנזכרתי רק בסווופשנה לעשוות]

ופשווווט..

כמה שזה נשמע עצוווב ונורא..

=להתחיל ללמוד=

:[[[[[[[[[[[[[[[[[

אבל אייין ברירה..

אני רבה אם ההורים מלאמלאמלא בגלל זה וזה לא טוווב!

נמנמנמנמנמנמממ..שתיתי ווודקה אם אלונה,אלכס,סשה וג'ורי

אז אני חצי מסטוווולה עכשייו חחעעעעע T__T

אני בעצמי ללא מביינה אייך אני כותבת את פווסט חחיחיחייח D=

ווואי מתפוצץ לי הראאאאאש!

ואני ממשיכה לריייב אם רוועי,כל שניייה יש לו

עווווד משו רע להאששים אותי!!

* וחצי מהדברים זה שקריייים והמצאווות שלו * אווווווו'ח מה עשייתי לו שהוווא ככה אליי?!

וחווץ מזה מיהווווא חושב שהוא ?!

אהאהאהאהאהאהאהא ????1..!.1.1?!

נכוון שהווא חמוווד וחתיך וידיד טווווב מאוווד

אבל אפ'פעם לא ידעתי שהוא כזה מגעיייילון!   S=

הוווא כל-כך מעצבן אותי שזזה פשוווט לא יאוומן!

והיינה עווד סיבה שהוא  המצייא:

"את לא מתקשרת להגיד בוקר טוב ולילה טוב כמו פעם"

ואני אאאאאאפ'פעם לא רק שלא מתקשרת לאפפחד

אללה גם  לא עוונה לפלאפפוונים בבווקר! ואאם עונה אז צוורחת 'מייייייי זה מתקשר אללי בבווווקר?!'

קייצר אני רעה XD מ'לעשוווות אני כזאאת ואני יישאר כזאת...=לנצח=

כווואב לי ראאש..

נראלי זאת פעם המאה שאני רווושמת..

לאלאלאלאלאלאלאאאאא

'כואב לי הראש'

פעעעם מאה ואחד חחחחע ^_^

"אייי קייס אגירל,אנד איי לייק איייט"

אנ'לא מבינה למה יייש לכוולם בעייות אם בנות שמתנשקות!

וללא שהן לסביייות,סתם מתווך צחוווקים..

-לי אייישית זה קרה רק באאמת או חוובה וגגם שם זה לא היייה צירפווות!

אבבל כאיייילו אנננשים..תננו להם לחיייות בללללא'ט!

טווווב קחו תמוווונות..

 

זהההההההו!

יהיה עוווד בהמששך אוולי :]

 

אאאז נמשיייך..

אני מסטווווולה ריייצח !

מקוווה שאימא ואבא לא יריחו את הריייח של הוודקה..

אני ילך עוווד מעט לצחצח שיניייים אז ^אולי הריייח ~ ירד XD

מאאאאאזה אהבתי את התמווונות שיצאו =)

הןן מזה חמוווודות ! (=

הייייה מזה כיייף היווום אם  אלונה,סשה,אללללכס וג'ורי!

הייייה מצחייייייק אעעעעעש ..

והרבה הרבה סטלללללות!-ואני מתכווווונת לכל מילה!-

כוווואב לי הלב אל רווועי ואלי :'(

טטווופ אוולי זה יעבווור בשינה או במתי שאני

יצצא מחר אם לירוווונה הייפשלי 3>

אחחחח אני חולה על הילדה הזאאאת אבל באוותה מידה גם שונאת אותה XD

כיי מצצד אחד הייא חמוודה והכל,אבל הייייא מלא פעמים

אחחרי שאני מסדרת לה חבר ובנייים ופגייישות [וכוו'....]

הזווונה תוקעעת לי סכייין בגב!

אבבל אני עדייין מטוורפת עלייייה  33333 >

"דונט תול מי יו סורי קווז יו נוט"

שיייייר נדייייר של רייהנה!

נראלללי של רייייאהנה חח..

ריייהנה הבנננה T__T

קניייתי היווום פיייצה :]

יייש תמווונה..בהמשךD=

טווווב נראלי אני יתחיל לסייים אם הכתיייייבה כי..

יש לי עווווד לחפוף +להתקלח+להווציא ת'ריייח של הווודקה כמה שייותר מהר! אז..

קח את התמונות ו...

בהבי 3 >

=וגיייייבו חוובה כי השקעתי הממון בכתיבה :] [=

 

 

מוקדדש לילד שאני אוווהבת 3 >

 

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 10/3/2009 21:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)