לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LifE ~ StORy



כינוי:  צ'צוווצה D=

בת: 27

ICQ: 393272302 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

3/2009


הייי חמווווודים !

 

היום עדכנתי שוב,

מלעשות אני כבר מכורה לפה!

אז ככה....

אין לי פלאפון..עדייייין!

יחזירו את החיימשלי רק יום שישי מתוקן,נקי ובלי כל הזכרונות  :'(

כל השברים,הטושים,כל הזייכרונות שהייו אליו..

טוווווב לאנורא!

לפחוווות יהיה לי זיכרון נקי וחדיייייייש D=

כתבתי מין משפט ארוווך חח..

הוווא הולך~ככה:

יש כאלה שיומרו שאתה מניאק,

יש כאלה שיומרו שאתה חמוד,

יש כאלה שיראו אותך ברחוב ויפחדו,

ויש כאלה שיזלזלו !

אבל זה לא חשווב..

כי אני יודעת שאתה?!

כבר לא חשוב לי,יצאת מליבי לעולמים!

זה כ"כ מתאים לתקופה שאני עוברת עכשיו,

טוווב בעצם כתבתי את זה בגלל התקופה חח =)

אווף רועי לא מקשייב + מאמיןן לי והוא לא רוצה להשלייים.

מה הקטע שלו?

בלאאאא'ט אני כבר לא מבייינה אותו בכלל!

ככאיילו..

אני כזה מדברת איתו והוא כל הזמן חופר לי אל להפגש

ולהיות חברים ונשיקות וכל השטוויוות האלה ..

ועכשייו שקצת צחקתי איתו אז הוא בא ביציייאה של אני משחקת

איתו משחקים וא'לא רצייינית..

זהה אשמתי שאיייינ'לי זמן להפפפגש?!??

חווץ מזה גגם עם יש לי זממן הווא בן 17[+] ואני 13[+] אז מה הווווא סתתאם?!?

ט'חחח פ'חחח ג'חחח

הוווא מאזהה מעצבן אווותי!
אוווף אני מאוווהבת בדן..

ויש לי חבר שאני גם אוהבת!

אני יווצאת כזאת מגעילה..אבל זה לא אשמתי שאני אוהבת 2 בנים,

אני לא שולטת ברגשות שלי!

שייייייט...!
לא עשייתי ת'שיעוורים במתמטייקה חח..המווורה תהרוווג אותי!

טוווב אני יקום מוקדם ויעשה שאיימא לא רואה XD

'העתיד נשמע מצוין'

'העתיד נשמע orange'

חחחח..

טווב נראלי אני יסיים למרוות שללא כתבתי הרבה.

יש מה לכתוב מחר :]

* יש  לי מבחן במדעים מחר...בהצלחה לי 3=

טווווווווווופ

ילדון אני אוהבת אותך..3 >

בהבי..

T__T

^_^

>.<

XD

S=

 

 

נכתב על ידי צ'צוווצה D= , 11/3/2009 21:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



447

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'צוווצה D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'צוווצה D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)